گروه التج

طراح سایت, طراحی سایت حرفه ای, اپلیکیشن

ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

وب سایت پوش نامه، پنل ارسال تبلیغات به روش پوش نوتیفیکیشن جدیدترین نوع تبلیغات گسترده دیجیتال ارسال به بیش از یک میلیون کاربر ایرانی

مشخصات

ظرفیت ارسال :
بیش از 1 میلیون نفر
تعداد اپلیکیشن :
بیش از 200 اپلیکیشن

توضیحات خدمت

پوش نامه سرویسی آنلاین جهت تبلیغات وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی، اپلیکیشن ها و کانال های تلگرام، به صورت پوش نوتیفیکیشن می باشد. با گسترش روزافزون کاربران اپلیکیشن های موبایل، سرویس پوش نوتیفیکیشن که توسعه دهندگان اپ جهت ارتباط با کاربران خود از آن استفاده می کنند، فرصت تبلیغاتی بسیار مناسبی را فراهم نموده است.

بازدهی پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی

اثرگذاری این نوع تبلیغات نسبت به تبلیغات دیگر مانند ارسال اس ام اس و ایمیل مارکتینگ بسیار بیشتر بوده و در عین حال کم هزینه تر نیز می باشد. از آنجا که این روش تبلیغاتی نسبتا جدید بوده و خیلی کم مورد استفاده قرار گرفته است، بازدهی خوبی جهت جلب توجه مخاطبین خواهد داشت.

هر یک از تبلیغات نوتیفیکیشن، می تواند عملیات مختلفی در هنگام کلیک کاربر انجام دهد. برای مثال می توان یک صفحه وب را باز کرد، کانالی در تلگرام نصب شده کاربر باز شود و پیشنهاد عضویت دهد و یا حتی صفحه یک اپلیکیشن در مارکت بازار یا گوگل پلی باز شود.

هر نوتیفیکیشن می تواند دارای تصویر بوده و در نوع اعلان بزرگ می توان از یک تصویر بزرگ برای اثرگذاری بیشتر استفاده نمود. جهت اطلاع از هزینه ها و امکانات سرویس پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی، لطفا به وب سایت پوش نامه مراجعه نمایید.

https://www.pushnameh.com

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه التج

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراح سایت، طراحی سایت حرفه ای، اپلیکیشن، سئو

دسته‌بندی خدمات