طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

فایده زیاد خیار برای پوست و زیبایی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

میوه خیار فواید زیادی برای زیبایی پوست و مو دارد.

خیار به دلیل برخورداری از آب فراوان، بافت منحصر به فرد و از همه مهمتر تنوع ویتامین‌ها و مواد مغذی، در تهیه انواع ماسک‌های پوست، مو و صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خیار، پف چشم را بطور معجزه آسایی از بین می‌برد، اما تسکین دهنده‌ی پوست و ضدپیری هم می‌باشد. خیار، سرشار از آنتی اکسیدان، رطوبت، و PH کاملا متعادل با پوست شماست.

خواص خیار

روشن کننده چشم

واضح‌ترین ترفند خانگی در استفاده از خیار، این است که دو قطعه خیار را روی چشم هایتان قرار دهید. کمی استراحت کنید، و اجازه دهید که خیار بمدت ۲۰ دقیقه روی چشم هایتان بماند تا تاثیر جادویی اش را بگذارد، خیار، ورم، حلقه‌های سیاه، و خستگی چشم را کاهش می‌دهد تا ظاهری بدون عیب و نقص داشته باشید. گریمور‌های معروف فیلم‌ها در سراسر جهان، هنوز هم از این ترفند ضروری استفاده می‌کنند.

تونر صورت

برای تهیه‌ی یک تونر ملایم و نرم کننده، نصف یک خیار را ریز ریز کنید و با ۳ قاشق غذاخوری عنبر سائل و ۲ قاشق غذاخوری آب مقطر، بصورت پوره در آورید، با استفاده از یک غذا ساز تمام مواد را کاملا با هم مخلوط کنید، آن‌ها را در یک بطری بریزید و با خیساندن یک پنبه در مخلوط بدست آمده، آزادانه از آن استفاده کنید. (بخصوص برای با طراوت کردن پوستتان در تابستان). اگر این محصول را در یخچال نگهداری کنید، بمدت چند هفته، تازه خواهد ماند.

درمان آکنه و مو‌های فرو رفته در گوشت

مخلوط آب خیار با سرکه‌ی سیب، آلوئه ورا، و آب گوجه فرنگی، یک تونر باور نکردنی می‌سازد که به تمیز کردن منافذ کمک می‌کند، این مواد را کاملا با هم مخلوط کنید و با یک پنبه‌ی توپی، آرام روی پوستتان بمالید (مراقب چشم هایتان باشید) و حتما بعد از چند دقیقه، آنرا کاملا آبکشی کنید.

ماسک خیار

خیار فواید زیادی برای پوست و زیبایی دارد و به روش‌های مختلفی می‌توان از آن استفاده کرد.

ماسک جوان کننده پوست

رایج‌ترین کاربرد پالپ و آب خیار، بهتر کردن رنگ چهره و جوانسازی پوست است، آب خیار را با چند قطره آبلیمو مخلوط کنید و بعنوان یک ماسک صورت از آن استفاده کنید. این ماسک، رنگ چهره‌ی شما را بهتر کرده و پوستتان را درخشان می‌کند.

ماسک ضدآکنه خیار

با مخلوط کردن مقدار مساوی زردچوبه و پالپ خیار با کمی‌آب لیمو می‌توانید یک ماسک ضد چربی درست کنید. آن را روی پوستتان بمالید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند سپس کاملا آبکشی کنید.

ماسک خیار هموار کننده ته رنگ پوست

یک خیار را در یک غذا ساز بصورت خمیر در آورید. کمی‌آب لیمو و یک قاشق چایخوری عسل به این مخلوط اضافه کنید تا یک ماسک شب که ته رنگ پوست را هموار می‌کند داشته باشید، بگذارید ۲۰ دقیقه روی پوستتان بماند و سپس با آب گرم بشویید.

باشگاه خبرنگاران جوان

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات