طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

فیشیال پوست چیست؟ (مراحل و مزایای فیشال صورت)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

فیشیال پوست را اگر به طور خلاصه معرفی کنیم،

مجموعه‌ای از شیوه‌های مراقبتی است که روی پوست صورت انجام می‌شود و شامل انواع روش‌های درمانی و زیبایی است.

هدف نهایی فیشیال پوست،

بهبود ظاهر پوست و کمک به آرامش و نرمی و لطافت آن است. فیشیال پوست یکی از خدمات رایج درمانی و زیبایی در اسپاها است و مدت زمان خاص یا محصولات خاصی ندارد. در واقع هر فرایند فیشیال پوست با توجه به نوع پوست شما و ویژگی‌های خاص پوست صورت‌تان، ممکن است متغیر باشد. در واقع برای اجرای فرایندهای درمانی مختلف، همه این عوامل در نظر گرفته می‌شود و بعد، درمان‌های گوناگون و محصولات مختلف مورد استفاده در فرایند، انتخاب می‌شود. مثلا برای کسانی که پوست‌های حساسی دارند، لایه برداری پوست صورت با ماسک های طبیعی انجام می شود. برای بیشتر افراد، فیشیال پوست به معنای تمیز کردن عمقی آن از آلودگی‌ها است ولی برخی از فرایندهای فیشیال، چیزی فراتر از تمیز کردن عمقی پوست است و مراحل مختلفی دارد.

مزایای فیشیال پوست چیست؟

تمرکز اصلی فیشیال پوست این است که با روش‌های طبیعی، شرایط پوست را بهبود ببخشد که هم نتیجه کوتاه‌مدت عالی داشته باشد و هم در درازمدت باعث بهتر شدن اوضاع پوست شود. مزایای فیشیال پوست از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است. ولی در مجموع باعث ریلکس شدن پوست و بدن و ذهن می‌شود و البته هدف اصلی آن، بهبود شرایط و ظاهر پوست است. یعنی چهره را روشن‌تر می‌کند، کدری پوست را برطرف می‌کند، پوست‌های خشک را آب‌رسانی می‌کند، روند پیری پوست را به تاخیر می‌اندازد و اعتماد به نفس بیشتری به فرد می‌دهد.

افراد به دلایل مختلفی فیشیال پوست انجام می‌دهند. برخی می‌خواهند جوش‌های سرسیاه را از بین ببرند، برخی می‌خواهند از خواص ضد پیری آن بهره‌مند شوند. اگر تا به حال اسم فیشیال را شنیده باشید حتما سوال‌های متعددی در مورد آن دارید، اینکه چه فوایدی دارد؟ چطور انجام می‌شود؟ چند وقت یک‌ بار باید تکرار شود؟

مراحل انجام فیشیال پوست

همانطور که قبلا هم گفتیم، فیشیال پوست برای هر فرد با فرد دیگر ممکن است متفاوت باشد. ولی در مجموع، فیشیال پوست دارای این مراحل است:

مشورت با مشتری

هر جلسه فیشیال پوست باید با مشورت شروع شود. ممکن است از مشتری خواسته شود که فرمی را پر کند. این فرم شامل قسمت‌های مختلف از جمله بیماری‌های پوستی، رژیم غذایی، مقدار آبی که فرد در روز می‌نوشد، داروها و مکمل‌هایی که مصرف می‌کند و محصولات مراقبت از پوستی است که فرد در حال حاضر از آن استفاده می‌کند. داروهایی مثل Retin-A یا داروهای دیگر ممکن است روی پوست صورت تاثیرگذار باشند و بعد از جلسه مشورت مشخص می‌شود که متخصص مربوطه کدام مراحل را برای شما انجام خواهد داد. معمولا از شما در مورد بیماری‌های پوستی که دارید سوال می‌شود تا فیشیال، آسیب بیشتری به پوست‌تان نزند.

پاک سازی پوست

در این مرحله ابتدا حوله یا هدبندی دور موهای مشتری پیچیده می‌شود. سپس با کمک گلوله‌های پنبه یا پد‌های مخصوص از محصولات پاک کننده برای تمیز کردن لایه بیرونی پوست استفاده می‌شود. گاهی اوقات این مرحله دو بار تکرار می‌شود تا کاملا از تمیز شدن سطح پوست، اطمینان حاصل شود. سپس با انداختن نور روی پوست و با استفاده از ذره‌بین، متخصص مربوطه نوع پوست شما را به دقت آنالیز می‌کند تا متوجه شود که نوع پوست شما چیست و آیا پوست حساسی دارید یا خیر.

بخار دادن پوست

در این مرحله صورت شما بخور گرم داده می‌شود. این کار هم آرامش بخش است و هم باعث می‌شود که خارج کردن جوش‌های سرسیاه و سرسفید راحت‌تر انجام شود. اگر پوست خیلی حساسی داشته باشید ممکن است این مرحله انجام نشود.

در این مرحله پوست‌های مرده از روی صورت شما برداشته می‌شوند. گاهی از لایه بردارهای شیمیایی حاوی آنزیم‌ها و اسیدها استفاده می‌شود. لایه برداری عمیق‌تر برای کسانی که پوست حساس ندارند انجام می‌شود.

استخراج آلودگی‌ها و جوش از زیر پوست

مراحل قبلی باعث می‌شود که پوست و منافذ آن شل‌تر شود تا آلودگی‌های عمقی و جوش‌ها در این مرحله به راحتی خارج شوند. این مرحله برای کسانی که جوش‌های سرسیاه و سرسفید دارند انجام می‌شوند. اگر پوست حساسی داشته باشید یا جوش سرسیاه نداشته باشید، ممکن است از این مرحله صرف نظر شود.

درماپلنینگ (Dermaplaning)

در این مرحله با کمک تیغ مخصوص، پوست‌های مرده و موهای اصلاح نشده از روی پوست برداشته می‌شوند. این کار باعث می‌شود که پوست شما فورا روشن‌تر شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات