طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

آیا داروی رمدسیویر درمان قطعی بیماری کرونا است؟

داروی رمدسیویر شاید جدی‌ترین گزینه برای درمان کرونا باشد. 

محققان روز چهارشنبه خبرهای خوبی در مورد معالجه احتمالی ویروس کرونا منتشر کردند. شواهد تجربی مبنی بر تجویز رمدسیویر به دست آمده که نشان می‌دهد ممکن است به بیماران در بهبودی سریع‌تر از عفونت کووید-۱۹ کمک کند.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا تاکنون هیچ دارویی را برای معالجه ویروس کرونا تایید نکرده است، اما نیویورک تایمز با استناد سخنان یک مقام ارشد دولت آمریکا ادعا کرده است که این سازمان قصد دارد به سرعت مجوز استفاده اضطراری را برای داروی رمدسیویر صادر کند.

سازمان غذا و دارو آمریکا می‌گوید در حال مذاکره با شرکت داروسازی «گیلیاد ساینسز»، سازنده رمدسیویر در مورد تهیه این دارو و عرضه آن به بیماران است.

این دارو در بیمارستان هایی در سراسر جهان بر روی ۱۰۶۳ نفر آزمایش شد که تعدادی از بیماران مصرف کننده داروی اصلی بودند و گروه دیگری از آنان دارونمای ساختگی رمدسیویر را مصرف می‌کردند.

این تحقیق که با بودجه دولت آمریکا انجام شده است نشان داد، بیمارانی که رمدسیویر مصرف کرده بودند سریعتر از بیمارانی که دارونما را مصرف کرده بودند بهبود می‌یابند. البته این نتیجه به هیچ عنوان قطعی نیست، اما مقامات دولت آمریکا مشتاق هستند که بتوانند به هر شکلی که شده روزنه امیدی را برای درمان این بیماری همه گیر که تاکنون بیش از ۱ میلیون آمریکایی را آلوده کرده و حدود ۶۰ هزار نفر از آن‌ها را کشته است، به وجود آورند.

5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات