طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

رازهای زیبایی چهره های هالیوودی

بازیگران و ستاره هاي هالیوودی همه وقت جزء زیباترین زنان در جهان بوده اند. به نظر شما چرا انها اینقدر خوشگل و جذاب میباشند؟ آیا تا‌به‌حال به این فکر کرده‌اید که چرا افراد مشهور حتی با وجود سن زیاد و مشکلات دیگر، باز هم جوان و خوشگل به نظر میرسند؟ اصول ساده‌اي که صنعت مد دوست ندارد شما به آنها دقت کنید و به ارزش آنها پی ببرید. 

 

راز جذابیت و زیبایی زنان بازیگر هالیوودی چیست؟ 

 زیبایی صورت و تناسب اندام ستاره های هالیوود همیشه یکی از سوالاتی است که ذهن اکثر خانم ها را به خود مشغول کرده است. چگونه آنها زیبایی و جوانی خود را با گذشت زمان حفظ می کنند؟ شاید دلیلش اهمیت زیادی است که به ظاهر خود می دهند. اما با چه ترفندهایی این کار امکان پذیر است؟ در این مطلب ما پرده از راز زیبایی برخی از ستاره ها گشوده ایم که شاید برای شما هم جذاب باشد.  

 

1- شكیرا و پاكسازی پوست با شكر 

 شكیرای 37 ساله به داشتن پوستی شفاف و سالم معروف است. گفته می‌شود او از شكر برای پاكسازی پوستش استفاده می‌كند. این خواننده طبق یک دستورالعمل قدیمی که از مادربزرگش آموخته با شكر، روغن‌های گیاهی و آب، محلول درست کرده و آن را روی پوستش می‌زند و بعد از چند دقیقه می‌شوید. 

 

2- ناتالی پرتمن و گریز از آرایش 

بازیگر 32 ساله قوی و سیاه، گیاهخوار است. او برای داشتن پوستی لطیف و زیبا سعی می‌كند تا جای ممكن آرایش نكند. ناتالی هر 2 هفته یكبار پاكسازی پوست انجام می‌دهد و علاقه زیادی به استفاده از محصولات آرایشی طبیعی و گیاهی دارد. 

 

3- كیتی‌ پری و لوسیون‌ چای ‌سبز 

كیتی‌پری جوش‌های ریزی روی پوستش دارد و به همین دلیل اهمیت بیشتری به پوستش می‌دهد. این خواننده 29 ساله هر شب كاملا پوستش را تمیز می‌كند تا در طول شب تنفس كند و جوش نزند. او از لوسیون تمیزكننده با پایه چای ‌سبز استفاده می‌كند و هر روز از كرم‌ مرطوب‌كننده بعد از پاكسازی پوست كمك می‌گیرد. 

 

4- اسکارلت جوهانسون و سرکه سیب

شنیده بودیم که تعداد زیادی از ستاره ها از سرکه سیب برای شستن و حالت دادن موهای شان استفاده می‌کنند اما برای پوست شان نه. اسکارلت جوهانسون جزو ستاره هایی است که برای از بین بردن لک ها و آکنه های صورت اش از این ماده استفاده می‌کند. به گفته او: من به دنبال ماده ای طبیعی برای صورتم بودم که سرکه سیب را پیدا کردم. این ماده تاثیر فوق العاده ای روی صورت من گذاشت.

 

5- هلی بری و دانه قهوه

 برای داشتن پوستی نرم، هلی بری دانه های قهوه رابا شامپو بدن اش ترکیب می کند و در حمام به بدن اش میزند. او معتقد است که دانه های قهوه به علت کافئین طبیعی خود، جریان خون را بالا برده و پوست را نرم می‌کند.

 

6- جولیا رابرتس و روغن زیتون و جوش شیرین

او دندانهای خود را با جوش شیرین می‌شوید. واضح است برای زنی چون خانم رابرتز که به لبخندهای زیبای خود مشهور هست، بهداشت دهان و دندان از اهمیت فراوانی برخوردار باشد. جولیا رابرتس برای این‌که ناخن، مو و پاهایش را نرم کند، از روغن زیتون استفاده میکند. او در گفت و گویی با مجله «Vogue» اعلام کرده: روغن زیتون را با آب مخلوط میکنم و موها و ناخن هایم را با آن ماساژ می‌دهم، برای پاهایم نیز، شبها روغن زیتون را به پاهایم می مالم، روی آن جوراب می‌پوشم و می‌خوابم. زمانی که از خوب بیدار می‌شوم، پوست ام مثل ابریشم نرم است.

 

7- آنجلینا جولی و تخم ماهی(خاویار)

حتماً برایتان جالب است که راز زیبایی پوست آنجلینا جولی را بدانید. آنجلینا به تخم ماهی علاقه زیادی دارد به طوریکه علاوه بر مصرف غذایی آن، آن را به پوست صورت اش نیز می مالد. به گفته او این ماده پوست را سفت کرده و از چین و چروک نیز پیش گیری می‌کند.

 

8- سیندی کرافورد و شیر

 پوست نرم و صاف سیندی کرافورد، سوپرمدل مشهور، نتیجه استفاده از شیر است. او شیر را با آب معدنی ترکیب می کند و به پوست اش می‌زند. از آنجایی که این ماده شامل کلسیم، پروتئین و مواد معدنی است، برای سلامت پوست بسیار مفید بوده و آن را نرم و صاف می کند.

 

 9- جنیفر لوپز و عطر گریپ فروت برای تناسب اندام

شاید برایتان عجیب باشد اما تحقیقات نشان داده که بو کردن روغن گریپ فروت حداقل 3  بار در روز اشتها را کاهش می دهد. جنیفر لوپز نیز از جمله افرادی است که این روش را برای کاهش اشتهای خود به کار می گیرد.  شاید تا خودمان آن را امتحان نکنیم، باورمان نشود اما اگر به اندام جنیفر لوپز نگاهی بیاندازیم، خواهیم دید که بی تاثیر نبوده است. جنیفر لوپز یکی از طرفداران پر و پا قرص عطر گریپ فروت است، طوری که همیشه مقداری از روغن آن را در کیفش با خود حمل می کند.

 

4 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات