طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

تقویت و رشد مو با روغن اکلیل کوهی 

روغن رزماری یا همان اکلیل کوهی برای تقویت و رشد موهای سر و مژه و ابرو بسیار مفید است. 
امروزه اکثر مردم بیشتر طرفدار استفاده از گیاهان دارویی هستند چون مصرف داروهای شیمیایی عواقب بدی را در پیش دارد. امروزه بازار مصرف گیاهان دارویی و پزشکان طب سنتی بسیار داغ شده است. اما اینکه بدانید چطور و چگونه از آن داروی گیاهی استفاده کنید بسیار اهمیت دارد. رزماری یا نام دیگر آن اکلیل کوهی یکی از گیاهانی است که خواص دارویی بی نظیری دارد. روغن اکلیل کوهی بوی بسیار گرم نافذی دارد و بر اعصاب مرکزی تاثیر می گذارد. امروزه ثابت شده که استفاده از روغن اکلیل کوهی و ماساژ آن بر روی پوست سر از ریزش مو جلوگیری می کند. و باعث تقویت ریشه های مو می شود. امروزه از این گیاه برای تهیه لوسیون استفاده می کنند که برای تقویت ابرو و مژه فواید زیادی دارد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع فواید این گیاه آشنا شوید.

فواید روغن اکلیل کوهی برای رشد مو

رزماری

این روغن بسیار مفید از سفید شدن موها جلوگیری می کند. ماساژ این روغن بر روی پوست سر باعث تقویت پوست سر و همچنین تقویت ریشه موها می شود و همچنین به رشد موها کمک می کند.

آشنایی با خواص روغن اکلیل کوهی
تقویت پوست و موی سر
برای استفاده از روغن اکلیل کوهی باید قبل از اینکه به حمام بروید این روغن را به آرامی با کف دست روی پوست سر برای مدت 5 دقیقه ماساژ دهید.

رفع درد و خستگی
هنگام استفاده از روغن اکلیل کوهی برای رفع درد اندام ها بهتر است این روغن را با روغن بادام و یا روغن آفتابگردان ترکیب کنید. این روغن را روی موضع درد بزنید و ماساژ دهید.

خواص درمانی معجزه آسای اکلیل کوهی

روغن رزماری

آرام بخش

ضد انگل

درمان افسردگی

نیرو بخش ونشاط آور

تقویت کننده حافظه

ضد میکروب

طرز استفاده از روغن اکلیل کوهی
برای اینکه از فواید این روغن بی نظیر بهره مند شوید، مقداری از این روغن را به شامپوی روزانه خود اضافه کنید تا هر بار که حمام می روید و سرتان را می شویید از این روغن هم استفاده کنید. البته این را بدانید که می توانید این روغن را به تنهایی هم استفاده کنید. به جز این کار شما می توانید بعد از استحمام این روغن بسیار مفید را به سرتان بزنید. مصرف این روغن بر روی پوست سر گردش خون را در پوست سر بالا می برد و باعث افزایش رشد موها می شود.

4 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات