طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

تاثیر کاشت ایمپلنت بر زیبایی صورت و دندان

تاثیر کاشت ایمپلنت بر زیبایی صورت و دندان ؛صرفنظر از اینکه بهداشت دهان شما چقدر خوب است، باتوجه شرایط ممکن است یک یا چند دندان را در طول عمر خود از دست بدهید. خوشبختانه کاشت ایمپلنت دندان جایگزین خوبی برای دندان های شماست. با پیشرفته شدن علم پزشکی و تکنولوژی مدرن انتخاب های بیشتری در اختیار داریم. گزینه ای که بسیار باعث محبوبیت بین عموم مردم شده است. تاثیرعالی کاشت ایمپلنت بر زیبایی صورت و دندان است. در اینجا قصد داریم توضیحی درباره تاثیر کاشت ایمپلنت بر زیبایی صورت و دندان را شرح دهیم. درباره اینکه ایمپلنت چیست، چگونه کار می کند، روش، و پاسخ بسیاری از سوالات متداول مردم.

ایمپلنت دندان در زیبایی

√ مراحل کلیدی برای کاشت ایمپلنت دندان موفق؛ چندین مرحله کلیدی برای کاشت ایمپلنت دندان وجود دارد که هر یک از این مراحل مشمول هزینه هایی است که منجربه پرداخت قیمت نهایی می شود. اگر  می خواهید اطمینان داشته باشید که کاشت ایمپلنت دندان شما با موفقیت انجام  می شود برای داشتن یک ایمپلنت موفق بایستی شرایط ذیل را رعایت کنید .

  • احساسات دندانپزشکی
  • اشعه ایکس
  • سی تی اسکن
  • پیگیری های بعدی
  • هر قسمت از ایمپلنت (ریشه، آستانه، تاج، پل، پروتز)
  • تمام اقدامات جراحی

ایمپلنت ها در اکثر موارد به عنوان یک تصمیم زیبایی شناخته شده اند و از نظر بالینی برای حفظ سلامتی دهان و دندان برای کسانی که یک یا چند دندان را از دست داده اند لازم است.

تاثیر کاشت ایمپلنت بر زیبایی صورت و دندان

√ مزایای و تاثیر کاشت ایمپلنت بر زیبایی صورت و دندان

  • عمرطولانی و مدت دوام دندان ها؛ کاشت ایمپلنت دندان بیش از 30 سال با مراقبت درست دوام و عمر طبیعی دارد.
  • چند منظوره بودن؛ کاشت ایمپلنت ها می توانند برای جایگزینی، 1، 2 و یا حتی کل مجموعه دندان ها در تمام نقاط دهان استفاده شوند.
  • احساس و راحتی؛ پس از کاشت ایمپلنت دندان احساس طبیعی تر و راحت تر تجربه می کنید.
  • بازگرداندن اعتماد به نفس ؛ ایمپلنت دندان می تواند شکافی را ترمیم کند که ممکن است سال ها براثر بی دندانی به وجود آمده است و حس اعتماد به نفس و شادی را به شما برگرداند.
  • شما نمی توانید آنها را از دست بدهید؛ به نظر میرسد، زمانی دندان های شما دچار مشکل می شود، این دندان ها کنار نمی گذارید آنها را ترمیم و بازسازی می کنید.
  • جلوگیری از دست دادن استخوان؛ هنگامی که دندان ها از بین می روند، استخوان هایی که آنها را احاطه کرده اند،کاهش می یابد و پس ازکاشت ایمپلنت دندان، استخوان و شکل چهره شما را حفظ می شود.
  • مستقل بودن؛ ایمپلنت دندان به دندان های دیگر در دهان متکی نیست و آنها را حمایت می کند.
  • بدون مشکل در سخنرانی؛ در ضمینه تکلم و صحبت کردن بسیار خوب است زیرا ممکن است با پروتز دندان شما مشکل سوت و صحبت کردن داشته باشید.
  • اجازه غذا خوردن طبیعی؛ خوردن غذاهایی که دوست دارید و با دندان های نرمال انجام می دهید، هیچ رژیم غذایی خاصی نیاز ندارید (زمانی که درمان کامل باشد).
  • هیچ چسب یا تمیز کردن خاصی لازم نیست؛ آنها را می توانید مانند دندان های طبیعی تمیز و درمان کنید.
  • کاشت ایمپلنت دندان با میزان موفقیت 90 تا 95 درصدی ؛ افرادی که ایمپلنت دندان انجام می دهند 95 درصد با موفقیت انجام می شود در صورت رعایت نکات بهداشتی و پیگیری درمان.

* مواد ایمپلنت دندانی از چه چیزی ساخته می شود؟

دو ماده اولیه ایمپلنت دندانی:

  • تیتانیوم
  • زیرکونیا

هر یک از این دو ماده ایمپلنت دندان ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به عنوان مثال، تیتانیوم آزمایش شده و میزان موفقیت بالایی در هر دو روش پزشکی و دندان پزشکی دارد. انعطاف پذیری آن از زیرکونیا بیشتر است. بعنوان یک فلز، تیتانیوم اولین انتخاب در انواع استخوان و ایمپلنت می باشد. میلیون ها بیمار از مزایای تیتانیوم بهره مند شده اند. در زیر دلایل اینکه چرا تیتانیوم بهتر از زیرکونیا و چرا به عنوان موثر ترین مواد ایمپلنت دندانی در تاریخ باقی مانده است؟ را توضیح می دهیم:

  • مواد ایمپلنت دندان تیتانیوم و طرح های آن می تواند در یک سیستم دو قطعه تولید شود. این مواد، یک آپتاد جداگانه نشسته بر روی ایمپلنت و به دندان جایگزین متصل می شود و  بعنوان پست در استخوان جراحی قرار می گیرد که زیرکونیا این قابلیت را ندارد در عوض، به عنوان یک قطعه تولید می شود.
  • با این حال، تیتانیوم بهترین مواد ایمپلنت دندانی است زیرا این ترکیب با آناتومی بدن سازگار است. همچنین می تواند با استخوان انسان مصالحه کند.
  • سیستم دو قطعه اجازه می دهد تا ایمپلنت کمبود کم بودن استخوان را تنظیم کند. بدین معنی که شما هنوز هم می توانید یک لبخند دلپذیر را تجربه کنید حتی اگر استخوان خود را از دست داده اید.
  • با این حال، مواد ایمپلنت دندانی زیرکونیا، هر دو پست را به یکدیگر متصل و باهم ترکیب می کند. که ترس از دست دادن باکتری ها پنهان و تحت تاثیر قرار دادن آدامس را کاهش می یابد. علیرغم این مزیت خوب، مواد ایمپلنت دندانی زیرکونیا و طرح های سرامیکی آنها هنوز کاملا درک نشده اند.

√ جایگزینی برای ایمپلنت های دندانی

در بسیاری از موارد، جایگزین های متفاوتی برای ایمپلنت دندانی وجود دارد که هر کدام جوانب مثبت و منفی خود دارند، دندانپزشک ها اغلب توصیه می کنند یا پیشنهادی  از نوع ایمپلنت را به شما ارائه می دهند.

و در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید چه نوع ایمپلنت دندان را انتخاب کنید، و بهترین احساس را تجربه کنید.

با این حال، تعدادی از گزینه های دیگر ایمپلنت وجود دارد که ممکن است مورد علاقه شما باشد، زیرا آنها می توانند ارزان تر و عمل جراحی کمتری داشته باشند.

ایمپلنت های کوچک؛ که نصف اندازه ایمپلنت های منظم هستند، آنها می توانند سریع تر با سختی کمتر از ایمپلنت های سنتی قرار بگیرند و پروسه بهبودی را سریع تر را فراهم می کنند

اوردنچر برپایه ایمپلنت

ایمپلنت های قابل جابه جایی در این روش چند ایمپلنت معمولی در استخوان فک جای می گیرد، اما عنصر قابل جابجایی پروتزی ست که به ایمپلنت متصل شده است. با استفاده از اتصالات توپ یا نوار، دندان های مصنوعی به لثه متصل می شوند، اساسا می توانند به صورت متحرک باشند و تمیز کردن آنها برای شما آسان تر می باشد. بسیار مقرون به صرفه تر است، برای کسانی بهتر است استفاده شود که بافت لثه ناسالم دارند یا استخوان فک پایین آنها مشکل دارد.

4 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات