طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

بهترین روش برای لیفت پوست صورت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

لیفت پوست صورت فعالیتی است که در آن پوست صورت در قسمت هایی که به هر دلیلی شل و چروکیده شده است به روش های مختلف کشیده می شود. با کشیده شدن پوست صورت جوانی را به آن هدیه می دهیم.صورتی که افتادگی آن رفع شده است و چروکی ندارد زیباتر از قبل به نظر می رسد و همین اعتماد به نفس را به فرد هدیه می دهد.

بهترین روش برای لیفت پوست صورت برای کشیدن پوست صورت و یا به اصطلاح لیفتینگ صورت فرقی ندارد که شما آقا باشید یا خانم؛ با لیفتینگ می توانید پوست صورت را صاف ، بدون چروک و زیبا نمایید.اصولا لیفت پوست صورت برای افراد بالای 20 سال انجام می شود و به واقع افراد زیر 20 سال و یا حتی زیر 30 سال نیاز به انجام لیفتینگ ندارند.

پوست در این سن و سال به اندازه کافی جوان و ارتجاعی است. در صورتی که از سنین پایین به فکر داشتن پوست جوان در سنین بالا باشید می توانید با استفاده از کرم های لیفت پوست صورت ، استفاده از کرم های ضد آفتاب و ضد چروک روند چروک شدن و پیر شدن پوستتان کندتر از حد معمول کنید.

بد نیست بدانید علاوه بر وراثت عواملی که پوست را چروک و افتاده می کنند همگی عوامل محیطی هستند و  می توان با مصرف کرم ها و داشتن رژیم غذایی سالم برای تمام عمر پوستی زیبا و صورتی خوش فرم داشته باشید.امروزه روش های بسیار زیادی برای لیفت پوست صورت ابداع شده است که در صورت تمایل به آشنا شدن با آنها ما را در ادامه مقاله همراهی کنید.

روش های لیفتینگ پوست صورت

بهترین روش برای لیفت پوست صورت به صورت کلی کشیدن پوست صورت به دو روش لیفت صورت با عمل جراحی و لیفت صورت بدون جراحی تقسیم می شود. این تقسیم بندی کلی است و هر کدام از این روش ها خود دنیای پیچیده ای دارند.در لیفت های بدون جراحی فرد می تواند پوست صورت خود را به صورت موقت لیفت کند و یا از افتاده شدن و چروکیده شدن آن پیشگیری نماید.

اگر برای لیفت پوست صورت روش های بدون جراحی را انتخاب نموده اید نباید انتظار بیش از اندازه داشته باشید در ضمن به این نکته نیز توجه داشته باشید که این درمان ها همگی موقتی هستند.اما در روش های لیفتینگ با جراحی ، پوست از نواحی مختلف شکافته می شود و بعد ترمیم آن بخیه زده می شود.

با اینکه در این روش به معنای واقعی پوست کشیده و جوان می شود اما ممکن است جای بخیه ( اسکار) روی پوست صورت باقی بماند. البته پزشک متخصص پلاستیک هنر خود را در جایی نشان می دهد که برش ها را در قسمت هایی از صورت انجام دهد که کمتر دیده شوند. این روش ها در صورتی ماندگاری دائمی دارند که رژیم غذایی سالم داشته باشید و از پوست خود در برابر عوامل محیطی به خوبی مراقبت نمایید.

لیفتینگ صورت بدون جراحی

بهترین روش برای لیفت پوست صورت در روش های بدون جراحی شما درمان های غیر تهاجمی را تجربه می کنید. در این روش ها با اینکه لیفت پوست صورتتان به صورت موقت انجام می شود اما در حین درمان هیچ خونریزی وجود نخواهد داشت و نگرانی بابت به جا ماندن جای بخیه نیز وجود ندارد. از روش هایی غیر تهاجمی که امروزه مورد توجه افراد است می توان به موارد زیر اشاره داشت.

لیفت پوست صورت با مواد طبیعی

همانطور که می دانید عواملی چون افزایش سن و وراثت بیشترین تاثیر را در افتادگی و چروک پوست دارد. در این میان افراد اگر در سنین پایین برای جوانسازی پوست خود اقدامات طبیعی مانند مصرف مواد غذایی خاص و یا استفاده از ماسک های سفت کننده پوست را انجام دهند می توانند روند پیر شدن پوستشان را به تعویق بیاندازند. استفاده از روغن هایی مانند روغن آرگان و روغن عود پوست را شاد و جوان نگه می دارند.

استفاده از سفیده تخم مرغ به عنوان ماسک نیز تاثیر زیادی در لیفت پوست صورت دارد. در دوران جوانی استفاده از انوع ماسک صورت طبیعی و همچنین کرم های ضد چروک و حجیم کننده را پیشنهاد می کنیم.

در صورتی که به صورت ارثی پوست صورتتان شل می شود باید مراقبت بیشتری نسبت به دیگر افراد داشته باشید. گرفتن مشورت از یک متخصص پوست می تواند کمک بزرگی به شما باشد.

لیفت پوست صورت به کمک هایفوتراپی

در این روش امواج اولتراسوند توسط دستگاه به پوست تابانده می شود. این امواج به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند و به مرور باعث سفت شدن و لیفت صورت می شود. در این روش فرد باید تا 9 جلسه هایفوتراپی را برای لیفت صورت انجام دهد. ماندگاری این روش را تا 1 سال تخمین زده اند.

در این روش فرد بدون درد و خونریزی به مرور پوست خود را جوان و سفت می کند. بعد هایفوتراپی نیاز نیست استراحت کنید و فردای روز هایفوتراپی می توانید در محل کار حاضر شوید.

لیفت پوست صورت به کمک rf

این روش به عنوان یکی از قدیمی ترین روش های جوانسازی پوست مطرح است. امروزه این روش را با میکرونیدلینگ ترکیب نموده اند تا کارایی آن را افزایش دهند. این کار به کمک دستگاه RF فرکشنال انجام می شود. میرونیدلینگ خود روشی است که در آن پوست جوان شده و آکنه و جای جوش در پوست را از بین می برد. اما RF یا همان رادیو فرکوئنسی پوست را برای ساخت کلاژن تحریک می کند و همین امر باعث می شود پوست جوانسازی شده و لیفت  صورت انجام گیرد.

لیفت پوست صورت با نخ

یکی از روش های غیر تهاجمی برای صورت های افتاده استفاده از نخ برای کشیدن پوست صورت است. در این روش به کمک نخ پوست صورت بالا کشیده می شود. اگر از جمله افرادی هستید که جاذبه باعث افتادگی صورتتان شده است می توان ادعا داشت یکی از کم خطرترین روش ها استفاده از نخ برای لیفت صورتتان می باشد. در این روش دوره نقاهت کوتاهی طی می شود و به هیچ عنوان جای زخم و بخیه روی صورت باقی نخواهد ماند.

لیفت پوست صورت با تزریق چربی

در این روش از چربی انباشته شده در نواحی دیگر بدن استفاده می شود. این چربی ها ممکن است به روش لیپوماتیک از بدن خارج شده باشد. با تزریق این چربی به بافت های زیر پوستی عمل لیفت صورت به خوبی انجام می شود. در این روش کاملا غیر تهاجمی است و بیشتر مواقعی استفاده می شود که در اثر افزایش سن بافت های روی پوست صورت کاهش یافته باشند. بعد از انجام لیفت صورت تزریق چربی کمک می کند بافت ها حجیم شده و صورت جوان تر به نظر برسد.

لیفت پوست صورت به کمک بوتاکس

بوتاکس یکی از محبوب ترین روش های لیفت صورت به شمار می آید. امروزه برای بی حس نمودن خطوط و چین و چروک به وجود آمده در اطراف چشم ، لب و پیشانی از بوتاکس اسفاده می شود. به کمک بوتاکس به راحتی می توان خط لبخند و خط اخم بین دو ابرو را پر نمود. این روش دوران نقاهت و درد کوتاه مدتی دارد.

بعد از بوتاکس تا چندین ماه می توانید پوست صورتی صاف و زیبا داشته باشید. اما بعد از چندین ماه مجددا برای انجام این کار نیاز به مراجعه به کلینیک احساس می شود.

لیفت پوست صورت با تزریق ژل

یکی از دیگر از روش های لیفت صورت تزریق ژل است. با تزریق ژل در قسمت هایی که دچار چین و چروک شده است می توان آنها را صاف نمود. اما مهمترین حسن تزریق ژل پر نمودن قسمت هایی است که در اثر کهولت سن و یا عوامل محیطی بافت خود را از دست داده اند.

با تزریق ژل این قسمت ها حجیم شده و طبیعتا چین و چروک ها از بین خواهد رفت. از ژل برای حجیم نمودن لب ها ، از بین بردن خط اخم بین دو پیشانی ، خطوط افقی پیشانی و خطوط پاکلاغی دور چشم استفاده می شود.

در صورتی که پوست شما افتادگی زیادی دارد و یا چروک های آن زیاد شده است بهتر است از روش لیفت صورت با جراحی کمک بگیرید تا نتیجه طولانی دائمی و واقعی آن را تجربه نمایید. در روش های که در آنها جراحی انجام می شود زیبایی و جوانی بعد از یک عمل جوان سازی پوست به شما هدیه می شود. از روش های جراحی لیفت صورت می توان موارد زیر را نام برد.

مینی لیفتینگ

مینی لیفت صورت در واقع همان عمل جراحی لیفت پوست است با این تفاوت که در این روش از برش های کوچکی نزدیک گوش استفاده می شود. این روش با نام لیفت روز آخر هفته نیز یاد می شود. این نام از آنجایی به این روش داده شده است که شما روز جمعه این عمل را انجام داده و شنبه می توانید سر کار حاضر شوید.

در این روش اسکار ایجاد شده در محل عمل از بین خواهد رفت. این روش را به افرادی که پوست آنها در حد کم و متوسط دچار افتادگی و چروک شده است پیشنهاد می کنیم.

لیفت زیر پوستی SMAS

در این جراحی میزان برشی که برای لیفت صورت زده می شود عمیق است و علاوه بر پوست لایه های زیرین آن هم کشیده می شود.  این روش در ظاهر با لیفت صورت تفاوتی ندارد اما ماندگاری آن بیشتر است. در این روش نیز جراح برش را حول گوش و قسمت بالای آن می زند. تشخیص میزان عمق برش بر عهده پزشک متخصص است.

SMAS

در این روش علاوه بر اینکه پوست صورت کشیده می شود تا چین و چرو ک ها از بین برود روی ماهیچه های موجود در صورت نیز کار می شود. اصولا در اثر کهولت سن ماهیچه ها شل شده و افتادگی پیدا می کنند. در این روش پزشک متخصص با بالا بردن ماهیچه های صورت در شکل ظاهری صورت نیز تغییر بسیار زیادی ایجاد می کند.

این روش برای افرادی که در قسمت گونه دچار افتادگی هستند توصیه می شود. نسبت به دیگر روش ها این روش دارای نتایج بهتر و زیباتری است.

لیفت پوست صورت در لایه‌های عمیق

این روش ریسک بالایی دارد و گاهی عمق برش تا استخوان نیز می رسد. با برش عمیقی که در صورت ایجاد می شود پزشک متخصص قادر است روی لایه های عمیق پوستی فعالیت نموده و لیفت صورت را انجام دهد.

لیفتینگ با سیم‌گذاری

در این روش برای لیفت صورت از یک سیم و چند بخیه استفاده می شود.  در این روش سیم به همراه بخیه هایی که خاردار هستند به داخل پوست وارد می شود. بعد از رسیدن به محل مورد نظر بخیه ها کشیده می شوند. در این زمان آج بخیه به پوست گیر گرده و آن را بالا می کشد. بعد از اتمام کار بخیه ها قیچی می شوند.

سیم و بخیه داخل پوست قرار داده می شود تا قسمت های افتاده پوست را بالا نگهدارند. در این روش پوستی برداشته نمی شود و ممکن است سیم موجود در پوست صورت را بی احساس نماید.

لیفتینگ MACS

این روش جدیدترین روش لیفت صورت به شمار می آید. از این روش برای از بین بردن افتادگی های صورت استفاده می شود. جراح پوست صورت را به صورت عمودی بالا می برد و آن را به نحوی در محل سفت می کند که افتادگی ها برطرف شود. در این روش از جدیدترین متدهای لیفت صورت استفاده می شود و برش های که در صورت انجام می گیرد کاملا مخفی هستند. برش از ناحیه گوش آغاز می شود و به شکل زیکزاکی در داخل خط رویش مو امتداد پیدا می کنند.

کلام آخر

امروزه متاسفانه عوامل محیطی باعث پیری زودرس پوست می شود. از این رو افراد زیادی تمایل دارند به روش های مختلف پوست خود را جوان و زیبا نمایند. در این میان افرادی با روش های غیر دائمی این نیاز خود را برآورده می سازند اما بعضی علاقه دارند با یک عمل جراحی برای مدت طولانی پوستی جوان و زیبا داشته باشند.

گرفتن مشاوره دقیق و دلسوزانه از یک متحصص پلاستیک این کمک را به شما می کند که بهترین انتخاب را داشته باشید.اگر یکی از بهترین پزشکان پوست و مو را انتخاب کنید حتما روشی که پیشنهاد می دهد به صلاح شما بوده و بهتر است که آن را انجام دهید.

http://pezeshka.com/

4 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات