طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

شفاف و سفید شدن پوست صورت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

8 راه شفاف کردن پوست 

 داشتن پوستی زیبا ، شفاف و بدون لک آرزوی همه خانم هاست بخشی از زیبایی و شفافیت پوست مربوط به ژنتیک و عوامل ارثی است ولی درصد بالایی از آن مربوط به مراقبت پوست و نوع تغذیه است.

این که شما چه نوع رژیم غذایی دارید یا اینکه اهل ورزش هستید یا شخصی هستید که در زندگی استرس های زیادی را تجربه می کنید همه در کیفیت پوست و زیبایی تان  بسیار موثر است.
همچنین پیروی از یک الگوی صحیح غذایی برای سلامت پوست علاوه بر تامین سلامت عمومی بدن ، در امر زیبایی و شفافیت پوست نیز نقش مهمی دارد.

 مصرف میوه و سبزیجا‌تی که دارای كاروتنوئید بالا است ،  علاوه بر اینکه منبع خوبی از ویتامین A است باعث خوش رنگ شدن پوست نیز می شود . میوه و سبزیجاتی با رنگ های نارنجی مانند زردالو ، كدو حلوایی ، هویج ، انبه و سبزیجاتی با رنگ سبز تیره مانند اسفناج از جمله مواد غذایی هستند که كاروتنوئید های بالا دارند.
 
برای استفاده بهینه از كاروتنوئیدهای موجود در مواد غذایی، بهتر است این مواد به صورت خام و یا كمی پخته مصرف شوند به همین دلیل مدت زمان پخت مواد غذایی را کاهش دهید و از سرخ کردن  زیاد مواد غذایی خودداری نمایید .برای مراقبت از پوست بهترین راه شناخت نوع پوست برای ادامه درست این روند است.آموزش های مراقبت پوست را اینجا بخوانید.

8 نکته مراقبتی برای شفافیت صورت

1.    استفاده از مرطوب کننده ها  :  

 انتخاب‌ یک مرطوب کننده ی مناسب بر اساس نوع پوست و استفاده از آن بعد از هر بار شستشوی صورت  و حمام می تواند  نقش مهمی در زیبایی پوست سلامت پوست و بازسازی ، ترمیم  و تغذیه پوستهای معمولی تا خشک داشته باشد.

2 .   استفاده از  ضد آفتاب   : 

تا حد امکان در ساعات اوج نور آفتاب بخصوص در فصل های تابستان و بهار بین ساعتهای  10 صبح تا 4  عصر از بیرون رفتن از منزل خودداری کنید و با انتخاب یک ضد آفتاب مناسب و تمدید آن هر ( 2 - 3 ساعت یکبار  ) از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید زیرا پرتوهای مضر نور خورشید علاوه بر تسریع در روند پیری پوست باعث تیرگی ،کدری ، کاهش شفافیت و لک های پوستی می شود .
      
3 .  مصرف مایعات  : 

توصیه ما به شما ، مصرف زیاد آب  ( 8 - 10 لیوان  ) در طول روز است  زیرا نوشیدن آب نقش مهمی درسلامت ، طراوت و شفاف کردن پوست دارد.

4 . مراقبت روزانه از پوست  : 

هرگز با آرایش  به بستر نروید  زیرا  شستشوی صورت  برای  زدودن آلودگی از  سطح پوست امری ضروری است و انتخاب صحیح محصول بر اساس نوع پوست می تواند نقش موثری در سلامت آن داشته باشد بنابراین بهتر است در فصول مختلف سال و  زیر نظر یک متخصصین زیبایی محصولات مراقبتی خود را تغییر دهید به عنوان مثال هرگز مرطوب کننده ای را که در  فصل تابستان  استفاده می کنید در فصل زمستان هم استفاده نکنید .

5 .    ورزش روزانه  : 

ورزش نکردن علل همه بیماریها و پیری پوست است انجام ورزش بدلیل افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی به بدن باعث دفع سموم از پوست شده و باعث افزایش طبیعی تولید کلاژن در لایه های میانی پوست می شود که این امر در جوان ماندن ، شفافیت و طراوت صورت بسیار حائز اهمیت است  .

6 . خودداری از مصرف دخانیات  :

سیگار کشیدن باعث کاهش اکسیژن رسانی به پوست شده و موجب تیرگی و بروز چین و چروک در صورت ، بخصوص چروکهای ریز در نواحی دور لبها و چشم میشود که این امر به دلیل پوک زدن سیگار درطی گذشت زمان صورت می گیرد  .
   

 7 . پاکسازی پوست  : 

 پاکسازی مرتب پوست علاوه بر برداشتن سلولهای مرده و شاخی از سطح اپیدرم ، آلودگی ها را هم از عمق پوست برداشته و باعث افزایش تحریک تولید کلاژن در لایه های میانی پوست شده و به دلیل سم زدایی و جذب مواد مغذی باعث شفافیت و طراوت پوست و زیبایی چهره میشود .

ماسک جلبک دريايي تالگو ، تنها محصول طبيعي و دريايي است كه علاوه بر پاكسازي و برداشتن آلودگیها از عمق پوست ، باعث سم زدایی و جذب  املاح و مواد معدنی دریایی به پوست می شود و در تنظیم و متعادل سازی چربی پوست ، شفافیت و طراوت چهره  بسیار موثر است .

8 . ماساژ صورت  : 

ماساژ باعث بهبود حالت عضلات صورت بدلیل  تحریک و افزایش جریان خون و اکسیژن رسانی به پوست میشود و در کاهش چین و چروک های ریز و کم عمق صورت، جوانسازی  و شفافیت پوست بسیار تاثیر گذار است .برای استفاده از خدمات کامل ماساژ صورت و همچنین آموزش ماساژ صورت، بدن و سر تخصصی با مدرک معتبر فرانسه میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید.و یا مقالات آموزش ماساژ را بخوانید.تا با راه های صحیح ماساژ و فواید آن آشنا شوید.
 

thalgonoor.ir

4 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات