طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

تخت بستری بیمارستان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید


تخت بیمارستان یا تخت بیمارستان است تخت ویژه برای بیماران بستری در بیمارستان و یا دیگران در نیاز به برخی از مراقبت های بهداشتی طراحی شده است. این تختخواب ها هم برای راحتی و رفاه بیمار و هم برای راحتی کارکنان مراقبت های بهداشتی از ویژگی های ویژه ای برخوردار هستند. ویژگی های مشترک شامل ارتفاع قابل تنظیم برای کل تختخواب ، سر و پا ، ریل های جانبی قابل تنظیم و دکمه های الکترونیکی برای کارکرد تختخواب و سایر وسایل الکترونیکی مجاور است.

از تختخواب های بیمارستانی و سایر انواع تختخواب مانند تختخواب مراقبتهای پرستاری نه تنها در بیمارستان ها بلکه در سایر مراکز درمانی و مراکز درمانی مانند خانه های سالمندان ، آسایشگاه های مساعدت ، کلینیک های سرپایی و مراقبت های خانگی نیز استفاده می شود .

در حالی که اصطلاح تخت بیمارستانی می تواند به تختخواب واقعی اشاره داشته باشد ، از اصطلاح تختخواب نیز برای توصیف میزان فضای یک مرکز درمانی استفاده می شود ، زیرا ظرفیت تعداد بیماران در این مرکز در دسترس سنجیده می شود. 

تاریخچه 

تختخواب هایی با ریل های جانبی قابل تنظیم برای اولین بار بین سالهای 1815 و 1825 در بریتانیا ظاهر شد .

در سال 1874 ، شرکت تشک اندرو وود و سون ، سینسیناتی ، اوهایو ، اختراعی را برای انواع قاب تشک با یک سر لولایی که می توانست از آن بلند شود ، به ثبت رساندند ، سلف تختخواب بیمارستان مدرن. 

تختخواب بیمارستانی قابل تنظیم با 3 بخش ، توسط ویلیس دیو گچ ، رئیس گروه جراحی دانشکده پزشکی دانشگاه ایندیانا ، در اوایل قرن بیستم اختراع شد. به این نوع تختخواب ها گاه به عنوان Gatch Bed گفته می شود . 

تخت مدرن بیمارستان دکمه در سال 1945 اختراع شد، و آن را در اصل شامل ساخته شده است در توالت به امید از بین بردن ظروف . 



4 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات