دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

موسسه رازی به شرکت‌های دانش‌بنیان ۳۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌کند

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

قائم مقام رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در حوزه تجاری سازی و فناوری از اختصاص 300 میلیون تومان وام به شرکت های دانش بنیان دارای ایده و طرح کاربردی و اقتصادی خبر داد.

به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر غلامرضا شکری» در خصوص فعالیت های مرکز رشد "رازی" گفت: این مرکز در سال 93 با پذیرش شرکت های حوزه دانش بنیان مرتبط به واکسن، دارو و فرآورده های بیولوژیک کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: از مجموع 20 شرکت پذیرفته شده در مرکز رشد رازی، 11 شرکت فعالیت خود را شروع کرده و تعدادی از این شرکت ها در شعب موسسه رازی مستقر شده اند.

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه رازی وی با بیان اینکه مرکز رشد رازی به دنبال فعال شدن مجموعه های فناور و شرکت های دانش بنیان در حوزه واکسن و دارو، براساس رسالت خود از این شرکت ها حمایت می کند، یادآور شد: این حمایت ها شامل اختصاص محل فعالیت و امکانات اولیه، انجام مشاوره های حقوقی، تجاری سازی، بازاریابی، بازارسازی و برگزاری کارگاه های آموزشی است.

دکتر شکری در خصوص همکاری با شرکت های دانش بنیان در این مجموعه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه قراردادهای انتقال فناوری و یا تکمیل و توسعه فناوری در کشور، موضوعاتی است که در 10، 12 سال اخیر مطرح شده و موسسه رازی نیز تجربه ای در این زمینه نداشت، نظر مثبت مجموعه مدیران در سال های اخیر منجر به عقد این قراردادها و همکاری با شرکت های فناور شد.

قائم مقام رئیس موسسه رازی در حوزه تجاری سازی و فناوری هچنین از اختصاص 300 میلیون تومان وام به شرکت های دانش بنیانی که طرح های کاربردی و اقتصادی ارائه دهند، خبر داد و گفت: این وام بر اساس مصوبه هیئت امنای موسسه به این شرکت ها تعلق می گیرد و بازپرداخت آن پس از اثبات کاربردی بودن و سودآوری طرح خواهد بود.

دکتر شکری حمایت موسسه رازی از شرکت های دانش بنیان نوپا را قدمی در شکوفایی و بالندگی این مجموعه ها دانست و اظهار کرد: بزرگترین پشتیبانی و حمایت موسسه رازی از این شرکت ها، در قالب ارائه مشاوره هایی است که در طول نزدیک به یک قرن تجربه به دست آورده و به حتم قرارگیری نام این مجموعه ها در کنار برند "رازی" افتخاری بزرگی برای این شرکت ها است.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات