دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

معرفی داروهای دام, داروهای طیور, داروهای اسب

شرکت داروسازی عماد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شرکت دارو سازی عماد در تاریخ 17/05/1384 تحت عنوان "شرکت داروسازی عماد“ (سهامی خاص) به ثبت رسید که از سال 87 پس از دریافت پروانه های ساخت محصولات از اداره کل سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، این کارخانه شروع به تولید محصولات ضدعفونی کرده است .


دفتر مرکزی شرکت در اصفهان و کارخانه در شهرک صنعتی رازی واقع در 50 کیلومتری جنوب اصفهان می باشد.
شرکت داروسازی عماد با بهره مندی از پرسنل ورزیده و مجرب و امکانات گسترده و متعدد، مدیریت روزآمد، آموزش های پیوسته و نیز سرمایه کلان، حضور مداوم خود را در عرصه بازار خدمات دارو ودرمان تضمین نموده است.
شرکت، تعهد دارد که صرفاً نسبت به تهیه، تأمین و توزیع داروها، موادشیمیائی، تجهیزات و دستگاههای ضدعفونی کننده استاندارد و مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر مراجع ذیصلاح اقدام نماید.


 موضوع فعالیت شرکت :
موضوع فعالیت شرکت عبارتست از :
شرکت داروسازی عماد در حال حاضر بیش از 30 فراورده از جمله محصولات ضدعفونی کننده انسانی،بیمارستانی،دامی،کشاورزی و غذایی،انواع پانسمان های نوین (  پانسمان نانو کریستال نقره برای اولین بار در ایران، پانسمان آلژینات برای اولین بار در ایران و هیدروژل برای اولین بار در ایران )، محصولات سلامت دهان و دندان از جمله انواع دهانشویه های کلرهگزیدین و سدیم فلوراید فاقد الکل و انواع خوشبو کننده دهان فاقد الکل، محلول سدیم فلوراید مخصوص دندان های حساس و ارتودنسی برای اولین بار در ایران  و انواع ژل های جنسی بر پایه آب و اسانس های گیاهی،ژل بهداشتی درمانی بانوان،ژل ناتوانی جنسی بانوان که برای اولین بار در ایران تولید شده است و ژل ضد درد را که دارای پروانه ساخت از اداره کل دارو و وزارت بهداشت و درمان می باشد به بازار عرضه می نماید و بیش از 10 فراورده دیگر نیز از همین دسته از محصولات در مراحل مختلف پژوهش و آماده سازی برای اخذ پروانه و تولید در آینده دارد.
لازم به ذکر است که کلیه تحقیقات مربوط به پانسمان اجی کت مورد تایید سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته و همچنین پانسمان نانو کریستال نقره دارای شناسه شماره 312-7461 از سازمان نانو کشور می باشد.
از ویژگی های شرکت داروسازی عماد دارا بودن آزمایشگاه های تحقیقاتی و کنترل مجهز به پیشرفته ترین ابزار و ادوات علمی روز می باشد و با رعایت دستورالعمل های استاندارد داروسازی (GMP) و سازمان بهداشت جهانی (WHO) و دریافت گواهی استاندارد ISO13485:2003 و  ISO9001:2008 و گواهی CE در ارتباط نزدیک پژوهشی با معتبرترین مراکز علمی،داروسازی و تحقیقاتی جهان می باشد.


 آرمانهای دارو سازی عماد :
ما می خواهیم با حضوری فعال ، سازمان یافته و پویا در بازارهای کشور و سطح جهانی ، با هدف پاسخگویی به نیازهای سلامت جهانی حضوری اثر بخش داشته باشیم .
شرکت داروسازی عماد با تولید و عرضه کالاهای با کیفیت، تلاش می کند ارزش های ذاتی محصولاتش را به مصرف کنندگان ارائه نماید تا کیفیت زندگی آنها ارتقاء یابد، این مقصود باعث شده است تا مصرف کنندگان، ما را در بازاریابی و فروش محصولات به رهبری برسانند.

دفتر مرکزی
اصفهان  - مشتاق دوم  - ابتدای کانال جی شیر - ساختمان شماره 10
صندوق پستی: 173- 81655
تلفن: 9 - 32610658 - 32610663 031
فکس: 32610661 031
کارخانه
 اصفهان - شهرک صنعتی رازی
تلفن: 53323398 - 031
فکس: 53323395 - 031
سایت : http://www.emadpharma.com

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارونامه دامپزشکی ایران وت (IRANVET )

شیراز

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

معرفی داروهای دام، داروهای طیور، داروهای اسب، داروهای زنبور عسل، مکمل های دام، کنسانتره طیور، لوازم دامپزشکی، لوازم دامپروری، حشره کش ها، سموم خانگی، سموم دامپزشکی، داروی طیور، خوراک دام وطیور، خوراک ماهی، غذای سگ وگربه، داروی حیوانات خانگی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات