شرکت کارت پرداز افزار

چاپ کارت PVC, فروش کارت خام پی وی سی PVC, فروش پرینتر کارت PVC

بهترین چاپ کارت پی وی سی در سال 2023

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
 "  بهترین نحوه چاپ کارت های pvc در سال 2023  " 

سال 2023، سال اوج پیشرفت کارتهای پی وی سی می باشد. کارت های پی وی سی پیشرفت چشمگیری در صنعت چاپ داشته اند که عبارتند از :

دوام پایین که کارت های کاغذی و مقاومت بالای کارت های پی وی سی، قابل بازیافت شدن صد درصد کارت های پی وی سی و مهمترین دلیل تکنولوژی کارت های پی وی سی می باشد. چاپ کارت های پی وی سی در سال 2018 به تعداد انبوه هم رسیده است .

چاپ کارت های پی وی سی در همه نوع کارت های خام پی وی سی از جمله کارت های خام ساده سفید، نقره ای و طلایی آمریکایی و چینی، کارت های مغناطیسی لوکو Lico و  هایکو Hico که برای چاپ کارت های اعتباری و بانکی بیشترین کاربرد را دارد. کارت های مگنت دار یا مغناطیسی در رنگ ها طلایی و نقره ای هم وجود دارد. کارت های مگنت دارای یک نوار مغناطیسی در پشت کارت هسند که از ذره های آهن ربایی تشکیل شده اند و اطلاعات ذخیره می کنند. کارت های خام  پی وی سی هوشمند در بسیاری از صنایع جایگاه ویژه ای را پیدا کرده است. زیرا در بسیاری از صنایع از جمله حمل و نقل، سیستم های امنیتی، آموزشی و ... می توان از این نوع کارت ها بهره برد. 

طراحی کارت های پی وی سی را در محیط های گرافیکی فتوشاپ انجام و بعد به مرحله چاپ می رسانند. کارت های پی وی سی برای استفاده طولانی مدت بهترین گزینه هستند زیرا از جنس پلاستیک با دوام هستند. چاپ کارت های پی وی سی را همانند سایر چاپ ها با دستگاه ها و پرینتر های مخصوص چاپ کارت پی وی سی انجام می دهند.

چاپ کارت پی وی سی در سال 2018 با عنوان چاپ دیجیتال می باشد. چاپ دیجیتال مزیت و معایبی را در مقایسه با چاپ افست کارت پی وی سی را دارا می باشد. چاپ افست هم اکنون محبوبیت خود را دارد و برای چاپ های با تیراژ بالای 1000 تا همچنان از این نوع چاپ استفاده می کنند. زیرا از لحاط هزینه هم مناسب تر می باشد. چاپ دیجیتال برای تیراژ های زیر 1000 تا می باشد.  چاپ دیجیتال کارت های پی وی سی این امکان را به مشتری می دهد که بر روی کارت ها اطلاعات متغیر چاپ شود. اطلاعات متغیر همانند نام و نام خانوادگی افراد و ...

نمونه های کارت پی وی سی هر روزه قابل مشاهده می باشند. کارت های پرسنلی، کارت های شناسایی همانند کارت های ملی، کارت های اعتباری بانک ها، کارت های عضویت، کارت های مترو و اتوبوس و ...  

چاپخانه کارت پرداز مجهزترین مرکز چاپ کارت pvc با کادری متخصص آماده ارائه خدمات تخصصی چاپ کارت پی وی سی در هر تیراژی است که از نظر کیفیت بسیار عالی و از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کارت پرداز افزار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ کارت PVC، فروش کارت خام پی وی سی PVC، فروش پرینتر کارت PVC، فروش ریبون و مواد مصرفی چاپگر کارت، فروش لوازم همراه کارت شناسایی، فروش پرینتر سوزنی و مواد مصرفی، فروش لیبل پرینتر و مواد مصرفی، فروش پول شمار و اسکنر، فروش متریال چاپ کارت پی وی سی، فروش نرم افزار باشگاه مشتریان

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات