نظارت گستر ماد

نماینده انحصاری دوربین مدار بسته PHAROS, نماینده انحصاری دوربین مدار بسته ITR, نماینده انحصاری دوربین مدار بسته ETTO

آنچه باید در رابطه با 4k بدانیم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آنچه باید در رابطه با 4k بدانیم:
رزولوشن 4k که به آن 4k2k نیز گفته می شود اشاره به نمایشگرهایی دارد که در سطرهای افقی 4000 پیکسل هستند.چندین نوع رزولوشن 4k در دنیای تلویزیون و سینمای دیجیتال وجود دارد،هم اکنون در صنعت نمایش فیلم استاندارد که اختصارا DCI گفته می شود بر این صنعت حکمفرماست.
4K را اغلب در اشاره به "تلویزیون های فوق کیفیت بالا" یا UHDTV نیز به کار می برند در حالی که رزولوشن این تلویزیون ها 3840*2160 بوده و در اصل از استاندارد صنعت 4Kکه رزولوشنی برابر 4096*2160 دارند کمتر است.
در این نسل از نمایشگرها تعداد پیکسل موجود در عرض ملاک است و این بر خلاف سنت موجود نسل قبلی نمایشگر های HDTV است که در آنها تعداد پیکسل های راستای عمودی صفحه نمایش مانند 720P یا 1080P مبنای معرفی رزولوشن کلی صفحه نمایش در نظر گرفته می شود.پس با توجه به تعریف نسل قبلی یک UHDTV 4K رزولوشنی معادل با 2160P دارد.
یوتیوب و صنعت تلویزیون MM اند.در سال 2014 پخش محتوا با رزولوشن 4K محدود باقی ماند البته این روند در سال 2015 روندی متفاوت به خود گرفته است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نظارت گستر ماد

سنندج

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

نماینده انحصاری دوربین مدار بسته PHAROS، نماینده انحصاری دوربین مدار بسته ITR، نماینده انحصاری دوربین مدار بسته ETTO، نماینده انحصاری دوربین مدار بسته OPTIC، دوربینهای مدار بسته IPو آنالوگ، سیستمهای ضد سرقت ودزدگیرITR، سیستمهای اعلام حریق، سیستمهای حضور وغیاب ZK، شبکه های کامپیوتری، ماشینهای اداری ، سیستمهای پیجررستورانی، درب های اتوماتیک و کرکره برقی، تابلو روان فول کالر و تک رنگ، UPS و استابلایزر TACOM، سلولهای خورشیدی، تجهیزات خانه هوشمند

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات