شرکت سهامی بیمه ایران کد ٩٩٣٩ ( شرکت خدمات بیمه ای مهر ما...

بیمه بدنه اتومبیل , بیمه های مسئولیت کار فرما, بیمه های آتش سوزی

دزدان دریایی ،عرصه را بر کشتیرانی تنگ کرده اند(لویدز 18 نوامبر 2008)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
گروه "بیمه هیسکاکس " می گوید:
افزایش فعالیت دزدان دریایی در سواحل آفریقا بیمه کشتیرانی را نیز تحت فشار قرار داده است. حوادث اخیر خلیج عدن در سواحل سومالی که منجر به ربودن نفتکش "سیروس استار " شد توجه افکار عمومی را جلب نموده است. نفتکش سیروس استار که حامل 100 میلیون دلار نفت به مقصد ایالات متحده امریکا بود بزرگترین نفتکشی است که تا به حال دزدیده شده است. "برندان فلاد" یکی از بیمه گران تخصصی امور دریایی در" هیسکاکس" معتقد است که : با توجه به بزرگی کشتی و فاصله ای که از محدوده دزدان دریایی سومالی داشته است ، این یک دزدی بی سابقه به حساب می آید. به رغم تلاش بی وقفه نیروهای نظامی بین المللی که می بایست مراقبت های پلیسی از آن به عمل آید بیش از یک میلیون مایل مربع از اقیانوس و بسیار وسیع است.
"آقای فلاد" به اثراتی که این حمله و حمله دیگری که چند روز بعد در مورد یک کشتی چینی رخ داد ، روی صنعت بیمه خواهد گذاشت اشاره کرد. به نحویکه این واقعه شرایط عمومی را تحت تاثیر خود قرار داده است ، حق بیمه در حوزه بیمه بدنه کشتی و کالا و خدمه کشتی ها مسیر خطرناکی را تحت فشار طی خواهد نمود و ارزیابی مجددی مورد نیاز خواهد بود.
هر چند بیمه گران لویدز برای عملیات در چنین شرایط بحرانی به خصوص دارند و اکنون نیز در حال تلاش اند تا به مالکان کشتی پوشش لازم را ارائه کنند. آقای" نیل اسمیت" مدیر ارشد انجمن بازار لویدز می گوید : بیمه و دولت باید با هم کار کنند تا راه های مناسب را بیابند. بیمه گران در مورد شرایط موجود بسیار حساسند و چون تمام خطوط کشتی رانی درگیرند ، بیمه گران به تنهایی نمی توانند مسئله را حل کنند . برای حل این معضل فعالیت های جهانی سیاسی مورد نیاز است.
اینگونه اقدامات نیز وقت نیاز دارد تا گرد هم آیند. بیمه گران با نمایندگان دولت ملاقات هایی داشته اند ، دولت بریتانیا کاملاً در جریان قرار دارد و سعی دارد از طریق اتحادیه اروپایی نیروهای دریایی را در منطقه افزایش دهد. "لرد لوین" از لویدز نیز می گوید: حوادث دزدی دریایی در خلیج عدن و سواحل افریقای شرقی از سال 2005 رو به افزایش گذشته است و تعدد حوادث اخیر و حجم دزدیها موجب توجهات بسیاری بوده است. اخیراً لویدز جلسه ای را با سازمان ناتو برگزار کرد و در این جلسه موضوع امنیت انرژی و حرکات اخیر در دزدی دریایی مطرح شد. بدون شک این موضوع می تواند کلید موثر کار در بخش بیمه و نظامی باشد.
ما امید داریم که همکاری ناتو و اتحادیه اروپا اقداماتی را در تنگه مالاکا و برعلیه دزدان دریایی ترتیب بدهد . سرمایه گذاری بیشتر و همکاری های گسترده صنعت بیمه و دولت ها به صورت بین المللی عاملی حیاتی مقابله با تهدیدات مطرح شده در درازمدت خواهد بود.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت سهامی بیمه ایران کد ٩٩٣٩ ( شرکت خدمات بیمه ای مهر ما...

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

بیمه بدنه اتومبیل ، بیمه های مسئولیت کار فرما، بیمه های آتش سوزی ، بیمه شخص ثالث ، بیمه عمر جامع زندگی عمر کودکان و نوجوانان، بیمه باربری (داخلی ،وارداتی ، صادراتی )، بیمه های حوادث ، بیمه های مهندسی ، بیمه زندگی مان ، بیمه عمر و پس انداز ، بیمه آتیه فرزندان ، بیمه کودکان و نوجوانان ، بیمه شکست ماشین آلات، بیمه تمام خطر نصب ، بیمه تمام خطر پیمانکاران، بیمه مهندسی ماشین آلات پیمانکاری ، بیمه گارانتی عیوب پنهان ساختمان LDB ، بیمه سازه های تکمیل شده، بیمه عمر ، بیمه جهیزیه ، بیمه مهریه ، بیمه حوادث مسافرتی ، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، بیمه درمان تکمیلی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی خدمات