شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

در تکمیل معماری و سازه های اداری از انرژی خورشیدی استفاده شود

استاندار البرز گفت: بمنظور صرفه جویی در وقت و هزینه،ساختمان های اداری در حال تکمیل از ظرفیت انرژی خورشیدی استفاده کنند.

 گزارش روابط عمومی استانداری البرز، "سیدحمیدطهائی " ظهر دوشنبه در بازدید از طرح های شورای فنی استان اظهارداشت:یکی از شوراها با اختیارات بالا و از لحاظ اجرایی از شوراهای توانمند استان است که در تصمیمات نقش آفرین خواهد بود و در این بخش باید از اختیارات شورا حداکثر استفاده را ببرید. .

وی با اشاره به بازدید اخیر خود از یکی از طرح های سازه ای پیش ساخته که توسط بخش خصوصی به اجرا درآمده است، گفت:این طرح با 90 درصد سرمایه گذاری ایرلندی در مسیر ساخت و ساز قرار داشت که استانداردهای بین المللی در آن اجرا می شد،می توان از مشابه طرح های مذکور در استان استفاده کرد. طهائی گفت: اجرای این طرح ها صرفه جویی در طرح ها و انرژی است. وی با تاکید بر لزوم بازنگری در طرح های شورای فنی افزود: شورای فنی باید دقت نظر ویژه ای در اجرای طرح های سازه ای و زیرسازی پروژه ها داشته باشد و لازم است در این زمینه کمیته نظارت مشابه طرح ها را عملیاتی سازد. استاندار ادامه داد: تحقق این امر علاوه بر سرعت عمل،صرفه جویی در وقت و هزینه به همراه خواهد داشت.

وی افزود: به همین منظور نیاز است که در تکمیل سازه ها وبناها از ظرفیت انرژی خورشیدی استفاده شود. 

استاندار البرز تقویت بدنه کارشناسی در حوزه مهندسی سازه را مورد تاکید قرار داد و گفت: طی کردن دوره های تخصصی و آموزش مهندسان باید مورد توجه قرار گیرد چرا که ضعف آموزش گاهی لطمه به بیت المال و سیستم و بدنه دستگاه های اداری در بر دارد.

وی با انتقاد از ضعف آموزش در دستگاه ها برگزاری دوره های آموزشی دوره ای را در بخش های مختلف الزام آور دانست و گفت: البرز استانی تازه تاسیس است و پرسنل دستگاه ها باید آموزش تخصصی ببینند.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش