شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

اجرای طرح های نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی در کهگیلویه وبویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: به زودی طرح های نیروگاه خورشیدی پنج کیلو واتی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه این طرح ها با هدف تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل" توسعه اشتغال و در راستای توانمندسازی گروه های هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرایی می شود گفت: طرح های نیروگاه خورشیدی در مقیاس کوچک پنج کیلوواتی با تضمین خرید 20 ساله توسط وزارت نیرو با تاکید بر بهره گیری از قابلیت و پتانسیل افراد کم توان اجرایی می شود.

مجید محنائی توسعه فرصت های شغلی، کسب درآمد پایدار برای مددجویان مورد حمایت، ارتقاء سطح معیشت مددجویان و کاهش مهاجرت بی رویه از مناطق روستائی به شهرها را از دیگر اهداف اجرای این طرح ها برشمرد و ادامه داد: با همکاری سازمان انرژی های نو ایران، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، استانداری کهگیلویه وبویراحمد و بانک های عامل استان این طرح ها در استان اجرایی می شود.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 ساعت پیش