شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

راه اندازی نیروگاه ۱۴ مگاواتی خورشیدی همدان تا پایان سال جاری

نمایندگان سازمان انرژی های نو ایران از دفاتر بودجه و کنترل پروژه، برق روستایی و روابط عمومی، از پروژه نیروگاه تجمعی ۱۴ مگاواتی فتوولتائیک در استان همدان بازدید به عمل آوردند. در این بازدید اعلام شد این نیروگاه تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

این نیروگاه شامل دو نیروگاه ۷ مگاواتی است که یکی از آنها در سایت "احیایی" واقع در ۴۰ کیلومتری همدان و دیگری سایت "اسلامیه" واقع در ۱۵کیلومتری این شهر می باشد.

طبق این گزارش، فعالیت های عملیاتی در این دو سایت آغاز گردیده و این دو نیروگاه مراحل فنس کشی و نصب نگهبانی را به پایان رسانده و اکنون مراحل نصب پایه های استراکچر در حال اجرا می باشد و نیز اعلام گردیده است که تجهیزات مورد نیاز دیگر شامل پنل ها و اینورتر نیز در مراحل انتقال به سایت هستند.

همچنین در این بازدید اعلام شد شرکت ماد راه ابریشم دو نیروگاه خود را تا پایان سال جاری راه اندازی خواهد نمود که به صورت تجمعی این اولین نیروگاه با ظرفیت بالای ۱۴مگاوات در حوزه فتوولتائیک در کشور می باشد.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش