شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

احداث مزارع بزرگ انرژی بادی و خورشيدي در ایران

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

وزیر توسعه و جوانان هند گفت: زمینه های همکاری ایران و هند در بخش انرژی های نو چیده شده و به دنبال این هستیم با بررسی فرصت های بالقوه در خاک دو کشور برای ایجاد مزرعه های خورشیدی، سرمایه گذاری های مشترکی داشته باشیم. این درحالیست که مدیرعامل توانیر از امضای قرارداد احداث يکي از بزرگترين مزرعه‌هاي برق خورشيدي به ظرفيت ۵۰ مگاوات خبر داده است. به گزارش گروه اقتصاد "رویکرد"، مونیکا گاندی اظهار داشت: در بخش انرژی الکتریکی بیش از آنکه به سرمایه گذاری و ساخت نیروگاههای حرارتی در ایران اشتیاق داشته باشیم، مشتاق همکاری با ایران برای توسعه انرژی های نو در خاک دو کشور و منطقه هستیم.

وی افزود: ایران و هند دو کشوری هستند که در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی در زمینه حرکت به سمت توسعه انرژی های تجدیدپذیر و پاک، بیشترین اهمیت را قائل هستند و در این خصوص گامهای موثری هم در درون دو کشور برداشته شده است.

وزیر توسعه و جوانان هند با بیان اینکه می توان فعالیت های داخلی دو کشور را در زمینه توسعه انرژی های پاک به منطقه تسری داد، گفت: زمینه های همکاری ایران و هند در بخش انرژی های نو چیده شده و به دنبال این هستیم با بررسی فرصت های بالقوه در خاک دو کشور برای ایجاد مزرعه های خورشیدی، سرمایه گذاری های مشترکی داشته باشیم.

وی ادامه داد: این مسئله هم اکنون به عنوان طرحی که مورد توافق اولیه دو طرف است مطرح شده و نهایی شدن آن به دیدارهای آتی و جلسات بعدی که قرار است برای بررسی دقیق و کارشناسی فرصت های موجود برگزار شود، بستگی دارد.

گاندی خاطرنشان کرد: پیش نویس همکاری ایران و هند در زمینه های انرژی های نو تهیه شده است.

مدیر عامل توانیر خبر داد:
احداث مزرعه خورشیدی ۵۰ مگاواتی در ایران


همایون حائری با بيان اينكه هزينه توليد برق و انرژي خورشيدي در جهان به شدت در حال كاهش است، گفت: قرارداد احداث يکي از بزرگترين مزرعه‌هاي برق خورشيدي به ظرفيت ۵۰ مگاوات امضا شده است و قرار است مزرعه‌هاي بادي و خورشيدي در استان‌هاي مختلف کشور توسعه يابند.

مديرعامل توانير با تشريح برنامه‌هاي توسعه و افزايش ظرفيت توليد برق پاک و تجديد پذير، گفت: در سال جاري قرارداد بيع متقابل به منظور طراحي، ساخت، نصب و راه‌اندازي ۹۰۰ مگاوات انرژي تجديد پذير به ويژه انرژي باد و خورشيدي با بخش خصوصي امضا شد.

مديرعامل شرکت توانير با اشاره به برنامه افزايش دو برابري ظرفيت توليد برق پاک در کشور، تصريح کرد: در کنار افزايش ظرفيت توليد انرژي و برق تجديد پذير در کشور هم اکنون حدود ۱۶ هزار مگاوات نيروگاه گازي در كشور قابليت تبديل به سيكل تركيبي را دارند كه با احداث بخش بخار اين واحدها، حدود هفت هزار مگاوات ظرفيت جديد نيروگاهي ايجاد مي‌شود.

مديرعامل توانير با اعلام اينکه در کنار افزايش راندمان و بهينه‌سازي شبکه توليد برق کشور افزايش ظرفيت توليد برق پاک به عنوان دومين سناريوي توسعه اين صنعت مادر در اولويت کاري وزارت نيرو قرار گرفته است، تبيين کرد: تا پايان سال جاري ظرفيت انرژي‌هاي تجديدپذير به ۴۰۰ مگاوات مي‌رسد.

اين مقام مسئول تاکيد کرد: این در حالي است که بيش‌از ظرفيت فعلي امکان توليد برق بادي و خورشيدي در ايران وجود دارد. وي با بيان اينكه هزينه توليد برق و انرژي خورشيدي در جهان به شدت در حال كاهش است، خاطرنشان کرد: قرارداد احداث يکي از بزرگترين مزرعه‌هاي برق خورشيدي به ظرفيت ۵۰ مگاوات امضا شده است و قرار است مزرعه‌هاي بادي و خورشيدي در استان‌هاي مختلف کشور توسعه يابند.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش