شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

دولت مصمم به هموارکردن مسیر سرمایه‌گذاری است/ از انرژی‌های خدادادی غفلت کردیم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر،
"علیرضا رزم حسینی" پیش از ظهر امروز 27 بهمن ماه در مراسم کلنگ زنی همزمان 6 سایت نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی در کرمان با ابراز خرسندی از اجرایی شدن موافقتنامه سرمایه گذاری این پروژه بعد از سه ماه اظهار کرد: ما وسواس داریم که کلنگ پروژه ای را نزنیم مگر این که مطمئن شویم بیش از 80 درصد اجرایی می شود.

وی افزود: گرم ترین نقطه جهان را در فاصله کمی از مکان احداث نیروگاه خورشیدی داریم و یکی از نعمات استان کرمان خورشید است که 320 روز در سال تابش مستقیم آفتاب را داریم.

رزم حسینی تصریح کرد: استان کرمان معادل پنج کشور اروپایی وسعت دارد اما در مدت های طولانی غفلت کرده و از انرژی خدادادی خورشید استفاده نکرده و به سراغ برداشت نفت، گاز و ... رفتیم.
وی بیان کرد: نفت و گاز را به ارزانی و با احداث نیروگاه فسیلی همراه با آلایندگی و بحث محیط زیست ایجاد کرده و از انرژی مجانی خددادادی بهره برداری نکردیم.
استاندار کرمان با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم بخشی از این تاخیرها را جبران کنیم، اظهار کرد: دولت مصمم است که مسیر سرمایه گذاری را هموارتر کند و رتبه فضای کسب و کار استان کرمان در این دولت به بالای جدول رسیده است.
وی افزود: اینقدر فساد در سیستم زیاد است و مدیران سالمی که در استان پیگیر اجرای سرمایه گذاری بخش خصوصی هستند، می ترسند، اما ما پیگیری می کنیم و معتقدیم مدیران پاک مشخص هستند و مردم آن ها را خوب می شناسند.
رزم حسینی تصریح کرد: روز نخست در کرمان اعلام کردیم فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن می کنیم و با همه مشکلاتی که در قوانین و بروکراسی اداری هست، تلاش های زیادی انجام شد و علی رغم تحریم، فرصت های خوبی ایجاد و پروژه های آماده ای برای سرمایه گذاری خارجی در استان آماده است.
وی با تشکر از سرمایه گذاران در پروژه های تامین انرژی خورشیدی در کرمان گفت: سرمایه گذاران زیادی در استان کرمان از کشورهای مختلف داریم و امیدواریم حرکت امروز منجر به کاهش استفاده از انرژی های فسیلی و حرکت به سمت انرژی های پاک باشد.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش