دارکوب

طراحی سایت, دامنه, هاستینگ

روی اپلیکیشن های موبایل برای کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

فرقی نمیکند کسب و کارتان کوچک ، متوسط یا بزرگ است باید در هر کسب و کاری با هر اندازه ای خود را  با نیاز روز جامعه آپدیت کنید ، مخصوصا" نسل جوان که میزان استفاده از گوش های همراه در آن ها بسیار زیاد است استفاده از اپلیکیشن های موبایل برای خرید، سفارش ، تخفیف و اشتراک گذاری  و... بسیار فراگیر شده است و اگر شما از آن غافل شوید یک فرصت خوب سرمایه گذاری را از دست داده اید . کسب و کار های متفاوت سعی کرده اند از طرق گوناگون از این فرصت بهره جسته و مشتریان  بیشتری برای خود دست و پا کنند ؛ اپلیکیشن های موبایل اکنون جزو استراتژی های بازاریابی هستند و اگر کسی در کسب و  کار خود از آن استفاده نکند جای تعجب دارد حال چه شده که استفاده از این اپلیکیشن های موبایل تا این حد فراگیر شده و چرا باید روی آن سرمایه گذاری کنید:

 

ایجاد ارتباطات بیشتر بین شما به عنوان فروشنده و مشتریان در هر لحظه زیرا اکثر مردم دیگر در تمام رفت و آمد های خود به اینترنت دسترسی دارند .

 

قابلیت بازدید از محصولات و خدمات شما بالاتر میرود زیرا سهولت دسترسی به امکانات و خدمات از طریق موبایل بسیار آسان است .

 

از طریق موبایل میتوانید نوتیفیکیشن های متعددی در رابطه با کسب و کارتان برای مشتری ارسال کنید .

 

استفاده از آن هزینه بر نیست زیرا شما تمام کارهای لازم را از قبل انجام داده اید طراحی استراتژی های بازار ، لوگو، شعارهای تبلیغاتی و.. . تنها باید از یک طراح اپلیکیشن حرفه ای کمک بگیرید تا یک اپلیکیشن برای شما طراحی کند.

 

نسل جوان گرایش زیادی برای استفاده از اپلیکیشن های موبایل دارند شما میتوانید روی این علاقمندی آنها و افزایش مشتری ها و تبلیغ برند ، کالا یا محصولات تان سرمایه گذاری کنید  .

 

به دلیل سهولت دسترسی به موبایل و استفاده از آن در همه جا و هر زمانی اگر برای کالا یا خدمات یا برند خود تخفیفات دوره ای در نظر بگیرید امکان این که خیلی ها آن را ببینند و به دیگران هم معرفی کنند بسیار زیاد است.

 

بیزینس های بزرگ  و معروفی مانند e-bay و amazon  و target  و gap و .... چندی پیش استفاده از این اپلیکیشن ها را روی دستگاه های موبایل رواج داده اند زیرا معتقدند از طریق سرمایه گذاری روی اپلیکیشن های موبایل میتوانید ارتباط برقرار کنید ، اطلاع رسانی کنید ، ثبات قدم داشته باشید و یک بیزینس خلق کنید و آن را تکرار کنید .

 

 

فروش میلیاردی گوشی های هوشمند نشان میدهد که مشتری ها وقت زیادی را برای گذراندن با گوشی های موبایل خود صرف میکنند ، بیزینس های امروزی درک کرده اند که کسب و کارشان به چیزی بیش تر یک وب سایت و یا صفحه فیس بوک احتیاج دارد و باید روی توسعه اپلیکیشن های بیشتری سرمایه گذاری کنند که همان اپلیکیشن های گوشی های همراه میباشد .

 

هم چنین اکثرا" تجار و سرمایه گذاران و کارآفرینان و مالکان کسب و کار  پرداخت های مربوط به کسب و کار خود را از طریق موبایل انجام میدهند و پیش بینی میشود بسیاری از امور محاسباتی بیزینس ها  نیز از طریق این گوشی های هوشمند انجام پذیرد بنابراین چه بهتر یک اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارتان طراحی کنید که تمام نیازهای مشتری را همه جانبه برطرف کند .

 

حتی اگر هنوز علاقمند نیستید یک اپلیکیشن مخصوص برای کسب و کارتان تهیه و طراحی کنید مشکلی نیست میتوانید وب سایتی طراحی کنید که در گوشی های همراه به خوبی دیده شده و قابل رویت باشد و تعامل خود را با کاربران و مشتریان بیشتر کنید .

 

با سرمایه گذاری روی طراحی اپلیکیشن های موبایل میتوانید مشتری را با کسب و کار خود بیشتر درگیر کنید میتوانید اپلیکیشن خود را  به شیک ترین روش ممکن بیارایید ، میتوانید آن را کاربردی کنید یا حتی برای مشتری آموزنده اش کنید ، بستگی دارد که طیف عمده مشتریان تان از چه دسته افرادی باشند و بیشتر از چه چیزهایی خوششان بیاید هر چه بیشتر آن ها را با خود درگیر کنید احتمال افزایش فروش تان را نیز بیشتر خواهد شد .

 

امروزه با توجه به حجم  زیاد تبلیغات در فیس بوک ، توئیتر ، بیلیبورد ها ، بنرها ، اینستاگرام و تلگرام و روزنامه ها و مجلات احتمال این که مشتری ها سراغ رقبا بروند زیاد است بنابراین برای این که از آن ها عقب نمانید و یک ارتباط مستمر و فعال با مشتری ها  و کاربران داشته باشید این است که از اپلیکیشن های موبایل استفاده کرده و روی آن سرمایه گذاری ویژه ای داشته ای باشید .  

http://megashid.com

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دارکوب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی سایت، دامنه، هاستینگ، سئو

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات