بی سیم دستی دیجیتال DMR بیسیم خودرویی موتورولادیجیتال شرک...

بیسیم دستی موتورولا مدل GP328, منبع تغذیه , آنتن بی سیم

قانون استفاده از بی سیم های اختصاصی شرکت آوا ارتباط سازان وارد کننده رسمی بی سیم موتورولا

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

خواهشمند است کلیه عزیزان توجه فرمایند که فروش کلیه بی سیمهای این شرکت تنها پس از اخذ مجوز فرکانس از سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی از طرف شرکتها و موسسات قابل انجام است . لذا خواهشمند است از تماسهای مکرر و غیر ضروری خودداری فرمایئد.

جهت اخذ مجوز نیز حتما لینک زیر را مطالعه فرمائید:

بر اساس ماده "1"

قانون استفاده از بیسیم های اختصاصی و غیر حرفه ایو ماده "3"آیین نامه اجراییآن برای دایرکردن هر ایستگاه رادیویی , اخذ پروانه تاسیس و بهره برداری از این سازمان الزامی است . لذا به منظور آشنائی بیشتر ابتدا کلیه متقاضیان میتوانند با انواعسرویسهای رادیویی وتعاریف و کاربرد آنهاآشناشوند و سپس با توجه به نوع سرویس و کاربرد آن و مطالعه دقیق اطلاعات موجود در این بخش ، درخواستهای خود را به این سازمان ارسال نمایند .

متقاضیان اخذ پروانه: متقاضیان بهره برداری از شبکه رادیویی در هر سرویس ، می توانند درخواست کتبی اولیه خود همراه با دلایل توجیهی نیاز به برپائی شبکه رادیویی مورد نظر را با عنوان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - معاونت تنظیم مقررات و صدور مجوز ارسال نمایند . در صورت موافقت اولیه متقاضیان باید با توجه به نوع سرویس و شبکه درخواستی مدارک لازمرا صرفا ازطریق پست سفارشی به این سازمان ارسال نمایند. به دلیل استفاده بهینه از طیف فرکانسی و جلوگیری از ارسال درخواستهای غیر ضروری ، لازم است متقاضیان موارد زیر را در نظر گرفته و با توجه به این موارد و نوع سرویس درخواستی و کاربرد آن درخواست اولیه خود را ارسال نمایند :

1- ضرورت برقراری ارتباط لحظه ای ، دلایل توجیهی آن و توپولوژی شبکه درخواستی
2- مشخص نمودن موارد بهره برداری ( حفاظتی ، امنیتی ، فوریتی و ... با ذکر دلایل )
3- عدم وجود هرگونه امکانات مخابراتی در منطقه مورد نظر

 شایان ذکر است:
الف-کلیه فرمها باید به صورت دقیق و خوانا پر شوند و متقاضی مسئول صحت اطلاعات ارسالی می باشد. بدیهی است به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ب-دریافت مدارک هیچ گونه تعهدی را برای این سازمان در صدور پروانه تاسیس و بهره برداری درخواستی ایجاد نمی نماید.
ج- درصورت صدور پروانه تاسیس و بهره برداری حداقل تا 6 ماه هیچگونه تغییری در پروانه صادر شده داده نخواهد شد.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بی سیم دستی دیجیتال DMR بیسیم خودرویی موتورولادیجیتال شرک...

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

بیسیم دستی موتورولا مدل GP328، منبع تغذیه ، آنتن بی سیم ، تعمیرات و طراحی شبکه های مخابراتی، نماینده رسمی فروش بی سیم موتورولا، بیسیم موتورولا ارتباط سازان ، بیسیم موتورولا، بیسیم دستی و بی سیم خودرویی موتورولا، ّبیسیم خودرویی موتورولا، باطری بیسیم موتورولا، واکی تاکی ، باطری ضد انفجار، بیسیم ضد انفجار ، وارد کننده بی سیم، فروش بی سیم DMR، کانال بیسیم

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 15 ساعت پیش