ژوران (تولید میز و صندلی کنسول)

میز تحریر, میز نهارخوری, میز دخترانه

توضیحی در مورد کابینتهای روشویی .قسمت 1

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

برای ساخت کابینتهای روشویی طرح کلاسیک درمجموعه "صنایع چوب ژوران" باتوجه به نیاز به منبت در طرح های کلاسیک میبایست از نقوش گل و بوته ها و تاج ها در خود کابینت و قاب آئینه آن استفاده میشد . از آنجا که این گروه از محصولات " کابینتهای روشویی" عمدتا در محیط های مرطوب استفاده میشوند، بدنه اصلی این کابینتها از چوب ضد آب ساخته میشود ولی در مورد منبتهای روی آن از بابت قرار گیری در محیط مرطوب و ایجاد ترک و تخریب این نگرانی همیشه وجود داشت . تااینکه تیم تحقیق و توسعه این مجموعه به این نتیجه رسید تا از رزین ها به جای منبتها و در برخی مدل ها حتی در پایه های آن استفاده کند . که البته رزین ها خود دارای انواع مختلفی میباشند که در مقاله " تفاوت چوب و رزین " در مورد آن بیشتر توضیح داده شده است .

لازم به ذکر است که هر کابینتی که در تبلیغاتش گفته میشود ضد آب است را نمیتوان به صورت صد در صد ضد آب در هر محیط مرطوب مانند حمام های خصوصی و عمومی و یا در استخرها و سوناهای خشک و بخار استفاده کرد . چراکه اغلب چوبهای ضد آب نیز دارای میزان استانداردی ازمدت ومیزان مقاومت نسبت به رطوبت دارند که باید در کاربری نهایی هرمحصول لحاظ گردد .

پیشنهاد صنایع چوب ژوران  این میباشد که از کابینهای ساخته از چوب  که به عنوان ضد آب توسط تولید کنندگان و فروشندگان تبلیغ میشوند تنها در سرویس های بهداشتی و فاقد دوش استفاده شوند و در صورت نیاز به کابینت روشویی در حمام ها و سایر نقاط با رطوبت بالا که قبل تر عنوان شد از کابینتهای  PVC استفاده شود .

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

ژوران (تولید میز و صندلی کنسول)

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

میز تحریر، میز نهارخوری، میز دخترانه، میز عسلی، کنسول چوبی ، میز کامپیوتر، میز چوبی کلاسیک، صندلی تاشو، صندلی نردبانشو، میز اداری، میز تحریر کلاسیک، میز و صندلی، میز وسط ، کنسول کلاسیک ، میز جلو مبلی، سرویس خواب

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 5 روز پیش