تکساس آلمان (انواع باتری،پاوربانک، شارژر و چراغ قوه حرفه ای)

باتری تکساس, باتری قلمی, باتری آلکالاین

باتری تکساس : قدرتمندی به قدرت X

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

معرفی با قدرت های باتری تکساس

در میان خیل عظیمی از سرمایه داران و شرکت های کوچک و بزرگ دنیا که برای سرمایه گذاری، فروش و خدمات وارد ایران شده اند نام ابرکمپانی آلمانی wentronic نیز به چشم ما خورد.

برند Tecxus شاهکار این کمپانی است که پس از توسعه و بازارگشایی در اروپا و آمریکا، برنامه ی ورود به بازار فرصت ساز و رونق آفرین ایران را پیگیری نموده که توسط شرکت " بازرگانی هامون پخش پارس" تنها نماینده رسمی و انحصاری محصولات این شرکت در ایران محقق شده است.

"تکساس"سازنده انواع باتریهای ریز و درشت، تخصصی و منحصر به فرد با کارایی و دوام بسیار بالاست که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است طوری که وقتی این محصولات را در دست می گیرید این ادعا به شما ثابت می شود و جالب اینکه این باتری ها تا ده سال می توانند در انباری، بدون تغییر در سطح انرژی و کارایی باقی بمانند.

این باتری ها از نسل جدیدی هستند که در آنها از تکنولوژی آلکالاین ماکزیمم یا لیتیوم در انواع، نیم قلمی، قلمی، متوسط، بزرگ، کتابی و حتی سکه ای استفاده شده که دوام و قدرتشان شما را متعجب خواهد کرد !

همچنین دو نوع باتری قابل شارژ، اولی از نوع مرسوم در بازار و دیگری از پیش شارژ شده (Ready to Use) می باشد که پس از خارج نمودن از پکیج، قابل استفاده می باشد.

این برند حتی در صنعت عکاسی نیز شگفتی آفریده و برای اولین بار باتری های دوربین عکاسی با تکنولوژی QUICKFLASH (با قابلیت از پیش شارژ شده) را تولید نموده که مدت زمان شارژ فلش دوربین را بسیار کاهش داده و می توانید بیش از گذشته و با سرعت بیشتر، از فلاش دوربین استفاده نمایید.

یکی دیگر از محصولات خارق العاده تکساس، شارژهای باتری می باشد که دارای فناوری ها و امکانات جالبی می باشند از قبیل اینکه می توانند همزمان یک وسیله همراه دیگر را شارژ نمایند، عدم مصرف برق در زمان حالت آماده به کار، قطع برق بعد از اتمام شارژ و این قابلیت جالب که باتری هایی که در شارژ پذیری مشکل دارند را تعمیر و شارژ کنند که تمامی این ویژگی ها، به لطف وجود یک ریزپردازنده قوی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این کمپانی دو نوع پاور بانک نیز ارائه نموده که تمام نیازهای مشتری از پاور بانک های حرفه ای را برآورده می سازند.

TP 1000 در زمینه ی انعطاف و تغییر پذیری هیچ رقیبی برای خود نیافته است. محدودیت ولتاژ خروجی که عموما به 5 ولت محدود شده است با افزودن خروجی های 9 و 12 ولت به برگ برنده ی این پاور بانک در بین رقبا تبدیل شده است. از تلفن همراه معمولی تا مینی گیم و دوربین های عکاسی و ابزارهایی با ورودی شارژهای کمیاب، این مدل کار همه را راه می اندازد ! باتری لیتیم-پلیمر بسیار توسعه یافته و تعبیه ی دو درگاه USB، آسایش و عملکرد اطمینان بخشی در زمان شارژ باتری ها به شما هدیه خواهد داد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تکساس آلمان (انواع باتری،پاوربانک، شارژر و چراغ قوه حرفه ای)

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

باتری تکساس، باتری قلمی، باتری آلکالاین، چراغ قوه کوه نوردی، باتری لیتیوم، باتری سکه ای، باتری ریموت، باتری موس، شارژر باتری، باتری پلی استیشن، پاور بانک، شارژر باتری، شارژر همراه، چراغ قوه ال ای دی، چراغ قوه کمپینگ، TECXUS IRAN

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات