لاوین ویژن |ماسک ،کلاه،کلاه رستوران ،ماسک سه لایه ،کلاه آ...

اقلام مصرفی پزشکی , دستکش لاتکس , دستکش ونیل

انواع دستکشهای لاتکس

انواع لاتکس (Latex)1- لاتکس طبیعی ( Natural Latex)

واژه لاتکس به معنای " شیرابه " بوده و به شیره درخت کائوچو اطلاق می گردد که در نواحی استوایی و کشورهایی نظیر مالزی، اندونزی ، تایلند، ویتنام و ... رشد و نمو می نماید.
شیره درخت کائوچو با تیغ زدن تنه درختان استخراج و در مخازنی جمع آوری شده و سپس جهت عمل آوری به کارخانه انتقال می یابد و پس از آبگیری و تغلیظ و خشک شدن به صورت کائوچوی جامد در می آید. لاتکس همان شیره درختان قبل از خشک شدن می باشد که با افزودن برخی مواد شیمیایی با نسبت 60% لاتکس و 40% آب و آمونیاک و ... جهت     پاره ای مصارف همچون تولید دستکش فرآوری می گردد. لاتکس در صنعت تولید دستکش ، جهت تسریع عمل پخت و سهولت در قالب گیری ، با برخی مواد شیمیایی دیگر عمل آوری می گردد که به این فرآیند در اصطلاح کامپاند نمودن (compounding) گفته می شود.
کامپاند در فرمول ها و رنگ های متنوع جهت مقاصد گوناگون همچون تولید دستکش های خانگی و صنعتی و طبی ، کاندوم بادکنک و سایر لوازم تهیه و مصرف می گردد. کارخانجات کوچک فاقد دانش کامپاندسازی، که دانش و تجربه ویژه ای را نیز طلب می نماید، کامپاند آماده را از کشورهایی مانند مالزی وارد نموده و عیناً مصرف می نمایند.

 

2- لاتکس مصنوعی (Synthetic)

با پیشرفت صنایع پتروشیمی، موادی مشابه لاتکس طبیعی تولید شده اند که طیف گسترده ای از این مواد تولید می شوند . یکی از انواع این مواد Nitrile Butadiene Rubber :  NBR یا همان نیتریل می باشد.

با وجود ویژگی های مشابه بسیار ، نقاط قوت این ماده نسبت به لاتکس طبیعی عبارتند از فقدان بو و عوامل حساسیت زا ، مقاومت زیاد در برابر مواد روغنی ، نفتی و حلال ها و نیز سهولت دسترسی. در مقابل حالت ارتجاعی کمتر نسبت به لاتکس طبیعی ، از محدودیت های این ماده در تولید دستکش می باشد. با توجه به مزایای مذکور ، امروزه تولید دستکش های نیتریل نسبت به تولیدات لاتکس ارجحیت یافته و مصرف آن را در بسیاری از صنایع همچون نفت ، پتروشیمی ، چاپ و ... توجیه پذیر می نماید.

ماخد : http://gloves.blogfa.com/tag/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%A9%D8%B4-%D9%84%D8%A7%D8%AA%DA%A9%D8%B3

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

لاوین ویژن |ماسک ،کلاه،کلاه رستوران ،ماسک سه لایه ،کلاه آ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اقلام مصرفی پزشکی ، دستکش لاتکس ، دستکش ونیل ، دستکش نیتریل ، دستکش نایلونی عاج دار ، کلاه آکاردئونی ، کلاه آکاردیونی ، کلاه بیمار ، پیش بند ، روپوش ، ساق دست ، کاور کفش دستگاهی ، کاور کفش دستگاه برقی ، ماسک سه لایه ، ماسک 3M N95 ، ماسک N95

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات