پلمپین صنعت

پلمب بکسلی, پلمپ کنتور, پلمپ کابلی

پلمپ دفاتر تجارتی

هر شرکتی یا مؤسسه ای که در ادارات ثبت به ثبت می رسد مکلف است اقدام به گرفتن دفتر پلمپ شده نماید.

که شرکت پلمپین صنعت تولید کننده انواع پلمپ،پلمپ پلاستیکی ، پلمپ کنتور ، پلمپ بکسلی ، پلمپ چرخشی و .... انواع پلمپ مناسب برای پلمپ کردن دفاتر را طراحی و تولید می کند، برای مثال یکی از انواع پلمپ، پلمپ چرخشي با درجه حفاظت " خوب" و قابلیت حک شماره سریال، نام و آرم است که انواع پلمپ دفاتر و مدارك را دربردارد.

رنگهاي ديگر انواع پلمپ برحسب سفارش توسط شرکت پلمپین صنعت قابل تولید می باشد. و اين محصول در انحصار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد.

ارباب رجوعی که جهت پلمپ دفاتر قانونی خود به ادارات ثبت مراجعه می کند، باید اول ورقه اظهار نامه پلمپ دفتر تجارتی که در قسمت فروش اوراق بهادار هست با ذکر این که تعداد دفاتر چند جلد هست تهیه کند.

ورقه اظهار نامه را باید مدیر شرکت یا مؤسسه یا بازرگان شخصاً تکمیل و ممهور به مهر شرکت با قید شماره ثبت شرکت یا مؤسسه در ورقه منعکس شود مگر شرکت یا مؤسسه که هنوز مهر تهیه نکرده است.

این است که همه شرکتها بمجرد به ثبت رساندن شرکت یا مؤسسه خویش اقدام به پلمپ دفاتر می کند ولی شماره ثبت حتماً باید در ورقه ظاهار نامه پلمپ دفتر حتماً منعکس شود و همچنین باید کلیه مشخصات مدیر عامل شرکت یا بازرگان و آدرس شرکت یا محل تجارت بازرگان در ورقه نوشته شود.

مراجعه کننده که دفتر را تهیه و قیطان کشی کرده و اوراق مربوط که همان اظهارنامه پلمپ دفاتر تجارتی است تکمیل نموده و به اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجارتی قسمت پلمپ دفاترتجارتی مراجعه می کند.

متصدی مربوطه اظهارنامه پلمپ دفاتر را که تکمیل شده و به امضاء و مهر شرکت ممهور گردیده از آورنده تحویل و تعداد صفحات دفتر روزنامه و کل دارائی را در آن می نویسد و اگر تعداد دفاتر زیادتر از کل و ۱ روزنامه باشد حتماً با حرف درشت در بالای ورقه اظهار نامه نوشته می شود .

شخص وظیفه دراد دقت زیادی در اینکه اولاً ورقه اظهار نامه صحیح تکمیل شده باشد، تمام دفاتر با خط خوانا (اسم- شماره دفتر- تاریخ روز) نوشته شده باشد. از همه مهمتر دفاتر پلمپ باید سفید باشد و وقتیکه از همه لحاظ کنترل نمود با قید تاریخ که هم با حروف و هم با اعداد باشد امضاء کند.

تگ های مطلب:

پلمپ، انواع پلمپ ، پلمپ دفاتر، پلمپ دفاتر تجارتی ،نحوه پلمپ دفاتر تجارتی،پلمپ دفاتر چیست؟ ، پلمپ پلاستیکی ، پلمپ کنتور ، پلمپ بکسلی ، پلمپ چرخشی

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پلمپین صنعت

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده

خدمات/محصولات

پلمب بکسلی، پلمپ کنتور، پلمپ کابلی، پلمپ فشنگی، پلمپ پلاستیکی، انواع پلمپ

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات